سیاست های مهاجرتی آمریکا با پیروزی ترامپ در انتخابات سختگیرانه تر می گردد

به گزارش مجله باهام، مشاور ارشد کاخ سفید بیان کرد سیاست های مهاجرتی دولت آمریکا در دور دوم ریاست جمهوری دونالد ترامپ تشدید می گردد.

سیاست های مهاجرتی آمریکا با پیروزی ترامپ در انتخابات سختگیرانه تر می گردد

به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا، مشاور ارشد دونالد ترامپ اعلام نمود در صورت پیروزی او در انتخابات نوامبر، سیاست های مهاجرتی برای ورود به آمریکا سختگیرانه تر خواهد بود.

استفان میلر در مصاحبه با شبکه ان بی سی نیوز اعلام نمود کاخ سفید در دور دوم ریاست جمهوری ترامپ سیاست های سختگیرانه تری برای صدور مجوز ورود مهاجران به آمریکا بکار خواهد بست. این مقام کاخ سفید گفت دستور کار دور دوم دولت ترامپ در ارتباط با مهاجرت را شامل محدود کردن تعداد افراد پناهنده، تشدید قوانین صدور ویزا و اعمال محدودیت های جدید در صدور ویزای کاری خواهد بود.

میلر هدف از تشدید سیاست های پیش از این سختگیرانه مهاجرتی را ارتقا استاندارد های ورود به آمریکا دانست که از رهگذر اقدامات اجرایی و قانونگذاری قابل حصول خواهد بود. به گفته این مقام کاخ سفید، کنگره اختیارات زیادی را در سیاست های مهاجرتی به دولت تفویض نموده و این نشان می دهد که مردم آمریکا تا چه اندازه می توانند در مشخص سیاست های مهاجرتی کشور موثر باشند.

ترامپ در سال 2016 با اتخاذ موضع سختگیرانه نسبت به برنامه مهاجرتی به آمریکا کارزار انتخاباتی خود را کلید زد. سیاست های مهاجرتی او در قالب طرحی موسوم به سیاست تحمل صفر دنبال شد. در اثر این سیاست غیر انسانی بچه ها مهاجر از والدین خود جدا می شوند. بنا بر گزارش هایی که اخیر منتشر شد، بسیاری از این بچه ها مهاجر هنوز نتوانسته به والدین خود بپیوندد و در بازداشتگاه های مرزی به سر می برند. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1393

به "سیاست های مهاجرتی آمریکا با پیروزی ترامپ در انتخابات سختگیرانه تر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاست های مهاجرتی آمریکا با پیروزی ترامپ در انتخابات سختگیرانه تر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید