شروع ناامید کننده تیراندازی معلولان در امارات

به گزارش مجله باهام، تیم ملی تیراندازی معلولان در شروع مسابقات جام جهانی تیراندازی در العین امارات شروع ناامید کننده ای داشت. شکست رقیه شجاعی ستاره تیراندازی ایران در بازی های پاراآسیایی در روز نخست عجیب بود.

شروع ناامید کننده تیراندازی معلولان در امارات

در نخستین روز از رقابت های جام جهانی تیراندازی معلولان که در العین امارات در حال برگزاری است، دو نماینده کشورمان از راهیابی به مرحله فینال بازماندند.

در نخستین روز از رقابت های جام جهانی تیراندازی معلولان که در العین امارات در حال برگزاری است، حسن اکبری در ماده تفنگ بادی 10 متر R3 درازکش در کلاس SH1 و رقیه شجاعی در همین ماده از راهیابی به فینال جام جهانی بازماندند.

حسن اکبری، ملی پوش کشورمان در ماده تفنگ بادی 10 متر R3 درازکش در کلاس SH1 در رقابت با حریفان خود با کسب 630.9 امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستاد و رقیه شجاعی دیگر نماینده ایران در همین ماده و کلاس بندی با کسب 623.8 امتیاز در مکان چهل و دوم قرار گرفت و از صعود به مرحله فینال بازماندند.

در این ماده نماینده انگلیس با 635.6 امتیاز در رده نخست ایستاد، نماینده چین با 635.3 امتیاز دوم شد و نماینده اسلواکی با 634.7 امتیاز مکان سوم را به خود اختصاص داد.

سمیرا ارم، ساره جوانمردی، زهرا غلامزاده، مهدی زمانی، حسن اکبری، سیدمحمدرضا میرشفیعی، رقیه شجاعی، مهدی برنایی و زیور فدایی 9 تیرانداز معلولی هستند که در این تورنمنت حضور دارند.

هدایت این تیم را در مسابقات جام جهانی که به میزبانی العین امارات برگزار می شود، یوسف آجورلو بر عهده دارد.

5

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 164

به "شروع ناامید کننده تیراندازی معلولان در امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ناامید کننده تیراندازی معلولان در امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید