شرکت اپل آماده ورود به بازار گوشی های هوشمند 5G می گردد

به گزارش مجله باهام، اگرچه هنوز 5G در همه جا در دسترس نیست اما بدون شک 5G یکی از بزرگترین امتیازهای فروش بیشتر در امسال و سالهای آینده خواهد بود.

شرکت اپل آماده ورود به بازار گوشی های هوشمند 5G می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اپل یکی از شرکت هایی است که در کوشش است بیش از یک تلفن هوشمند با پشتیبانی 5G ارائه دهد.

طبق گزارشی جدید ممکن است، اپل از ماژول آنتن کوالکام خودداری کند و در عوض آنتن 5G خود را طراحی کند. این در حالی است که پیشبینی می گردد اپل از مودم کوالکامX55 در آیفون های 5G خود استفاده کند و آنتن خود را برای آن طراحی می نماید. اپل ظاهراً برای هر دو نتیجه ممکن روی طراحی آنتن کار می نماید خواه با مودم اختصاصی خود خواه با تکنولوژی کوالکام.

اما به نظر می رسد اپل نمی خواهد به دو دلیل واضح با آنتن کوالکام واد بازار گردد. نخست این که این آنتن به فراوری آیفونی ضخیم تر از آن چیزی که اپل می خواهد منجر گردد و دوم این که اگر تصمیم بگیرد با قطعات خود کار کند احتمالا کپی رایت کمتری به کواالکام پرداخت خواهد نمود.

آیفون 5G اپل از آنتن آرایه فاز استفاده می نماید که از دو قسمت برای تشکیل یک پرتوی سیگنال استفاده می نماید. این پرتو می تواند به صورت الکترونیکی راهنمایی گردد. اپل در گذشته یک آنتن نسبتا ضعیف طراحی نموده است. اگر #antennagate را به خاطر دارید ، آیفون 4 با آنتن فراوری می شد که اگر شما آن را به صورت اشتباه نگه می داشتید، سیگنال خود را از دست می داد. مطمئناً اپل بعد از آن واقعه درس خود را آموخته است و #antennagate دیگری برای اپل طراحی نخواهد نمود.

منبع: انتخاب
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 816

به "شرکت اپل آماده ورود به بازار گوشی های هوشمند 5G می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت اپل آماده ورود به بازار گوشی های هوشمند 5G می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید