شهادت های علنی در روند استیضاح دونالد ترامپ 22 آبان آغاز می شود

به گزارش مجله باهام، حزب دموکرات، حزب مخالف رئیس جمهور آمریکا گفت نخستین شهادت های علنی در روند استیضاح او از 22 آبان آغاز می شود.

شهادت های علنی در روند استیضاح دونالد ترامپ 22 آبان آغاز می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، آدام شف، رئیس دموکرات کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا که روند تحقیق درباره استیضاح را رهبری می کند، چهارشنبه 15 آبان اعلام کرد سه مقام وزارت خارجه آمریکا در جلسه های علنی این کمیته در روزهای 13 نوامبر (22 آبان) و 15 نوامبر (24 آبان) شهادت خواهند داد.

شف در توئیتی اعلام کرد: ویلیام تیلور، سفیر موقت آمریکا در اوکراین، جرج کنت مقام بخش سابقه حرفه ای در وزارت خارجه و ماری یووانویچ، سفیر پیشین آمریکا در اوکراین که در ماه مه امسال به دستور ترامپ برکنار شد، در جلسه علنی کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان شهادت خواهند داد.

هر سه این مقامات قبلا در جلسات پشت درهای بسته شهادت داده بودند.

دموکرات ها در حال تحقیق از ارتباطات ترامپ با دولت اوکراین و تقاضای او از این دولت برای تحقیق درباره فساد مالی پسر جو بایدن، رقیب انتخاباتی اش در انتخابات ریاست جمهوری 2020 است.

ترامپ دادن کمک های نظامی تصویب شده کنگره به اوکراین را معلق کرده بود تا دولت این کشور را مجبور کند به تحقیق درباره فساد ادعایی یک شرکت نفتی اوکراینی که هانتر بایدن پسر جو بایدن، عضو هیات مدیره آن بود، بپردازد.

  • رای مثبت کنگره آمریکا به استیضاح ترامپ | واکنش ترامپ

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 621

به "شهادت های علنی در روند استیضاح دونالد ترامپ 22 آبان آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهادت های علنی در روند استیضاح دونالد ترامپ 22 آبان آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید