طرح منع آمد و شد در کاهش شیوع کرونا تأثیر مستقیم دارد

به گزارش مجله باهام، بحرینی طوسی گفت: طرح منع آمد و شد، تأثیر مستقیمی در کاهش شیوع کرونا دارد و افزایش سفر ها قطعاً موجب گسترش بیماری می گردد.

طرح منع آمد و شد در کاهش شیوع کرونا تأثیر مستقیم دارد

به گزارش ، محمدحسین بحرینی طوسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: متأسفانه در هفته های اخیر یک فرایند افزایشی قابل توجهی در بیماران سرپایی، بستری و تخت های بیمارستانی داشتیم همچنین این فرایند در بخش های ویژه و تعداد فوتی ها رو به افزایش است.

او اضافه نمود: این شرایط ناشی از ضعف در اجرای دستورالعمل های بهداشتی است، با ویروسی رو به رو شدیم که بشریت در شناخت آن ضعف دارد و ماهیت آن پنهان است و داروی مشخصی برای درمان این ویروس وجود ندارد، در فراگیری بیماری کرونا، سفر یک موضوع ممنوع است.

  • رکورد شکنی های کرونا و خطر سفرهای کرونایی/ کل کشور قرنطینه می گردد؟
  • سال گذشته استقبال از رشته بیهوشی کم بود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اگر مسافری در مشهد دچار کسالت گردد امکانات و تیم درمان خسته ما جوابگوی آن ها نخواهد بود.

او اضافه نمود: در حال حاضر در تأمین دارو با مشکل بسیار کمی روبرو هستیم، ولی افزایش جمعیت بیماران، قطعا ما را با مشکل کمبود دارو رو به رو خواهد نمود لذا طرح منع آمدو شد، تأثیر مستقیمی در کاهش بیماری کرونا دارد و افزایش سفر ها قطعاً موجب گسترش بیماری می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1366

به "طرح منع آمد و شد در کاهش شیوع کرونا تأثیر مستقیم دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح منع آمد و شد در کاهش شیوع کرونا تأثیر مستقیم دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید