فراخوان پویش رسانه ای مقابله با کرونا در جهاد دانشگاهی مازندران

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران/مازندران رییس جهاد دانشگاهی مازندران از برگزاری پویش رسانه ای مقابله با کرونا در بخش های مختلف رسانه ای مرتبط با پیشگیری، مبارزه و تلاش های مردمی جهت عبور از این بحران توسط جهاد دانشگاهی استان خبر داد.

فراخوان پویش رسانه ای مقابله با کرونا در جهاد دانشگاهی مازندران

واحد عبدالهیان در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این فراخوان از سوی جهاد دانشگاهی مازندران در خصوص ارسال عکس و فیلم مرتبط با پیشگیری، مبارزه و تلاش های مردمی جهت عبور از بحران کرونا برگزار می شود، اظهار کرد: آثار دریافتی قابل پذیرش از عملکردهای اثرگذار جهت پیشگیری، مبارزه و امید آفرینی تا گذار از بحران کرونا در خبرگزاری های استانی و کشوری به نام ارسال کننده انعکاس و انتشار داده می شود.

وی توضیح داد: در این فراخوان از کادر بهداشت، درمان و تمامی هنرمندان، صاحبان اندیشه، خیرین، اصحاب رسانه، عکاسان، فیلمبرداران و علاقه مندان به فعالیت داوطلبانه، برای حضور و مشارکت در برگزاری این حرکت فرهنگی رسانه ای دعوت به عمل می آید.

رییس جهاد دانشگاهی مازندران با بیان اینکه این پویش رسانه ای در دو بخش برگزار خواهد شد، گفت: بخش اول فیلم که شامل مستند، فیلم نوشت، گزارش، مصاحبه، موشن گرافی بوده و آثاری که با استفاده از فیلم های آرشیوی موجود در فضای مجازی ساخته شده باشند، پذیرفته نمی شود.

عبدالهیان گفت: فیلم های ارسالی می توانند تدوین شده باشند اما اولویت با قطعات فیلم های خام است، مدت زمان فیلم ها از 60 ثانیه تا حداکثر 5 دقیقه مورد تایید خواهد بود و توضیح کامل همراه قطعه ارسالی الزامی است.

وی ادامه داد: بخش دوم عکس شامل اینفوگرافی، عکس نوشت، مجموعه عکس، تک عکس توصیفی و عکس های مقایسه ای است.

رییس جهاد دانشگاهی مازندران اضافه نمود: شرایط پذیرش آثار به ترتیب منبع ارسال (تهیه محتوا باید دارای شخصیت حقیقی یا حقوقی قابل پیگیری باشد)، اصول خبری را دارا بوده و به سوالاتی مانند چیستی، چرایی و چگونگی روایت، مربوط به چه زمانی، چه کسی، چه مکانی و چه چیزی پاسخ دهد.

عبدالهیان یادآور شد: داوطلبان و متقاضیان مشارکت می توانند تولیدات خود را به شماره 09117111181 در واتساپ و تلگرام ارسال کنند.

وی در انتها گفت: مهلت ارسال آثار نیز تا انتها شرایط بحران کرونا در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 962

به "فراخوان پویش رسانه ای مقابله با کرونا در جهاد دانشگاهی مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان پویش رسانه ای مقابله با کرونا در جهاد دانشگاهی مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید