فریدونی: تغییر نتیجه بازی سایپا - پیکان دور از مرام و انصاف است، می توانیم VAR را برای فصل آینده راه اندازی کنیم

به گزارش مجله باهام، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تغییر نتیجه ملاقات سایپا - پیکان به خاطر انجام شش تعویض در تیم پیکان را دور از انصاف دانست.

فریدونی: تغییر نتیجه بازی سایپا - پیکان دور از مرام و انصاف است، می توانیم VAR را برای فصل آینده راه اندازی کنیم

مجتبی فریدونی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تیم در نیم فصل دوم تا به امروز شرایط کلی خوبی داشته و در بازی ها فرایند صعودی را سپری نموده است. در بازی با استقلال در جام حذفی نیز می توانستیم برنده باشیم، ولی این بازی هم مثل بازی اخیر دو تیم در لیگ دارای حساسیت های زیادی بود. در ملاقات با استقلال آقای حسینی ترکیب جدیدی را امتحان کرد.

وی درباره دیگر ملاقات حساس ذوب آهن مقابل پرسپولیس که قرار است روز دوشنبه برگزار گردد، آنهم در حالی که پیش از این در اصفهان یک بازی جنجالی بین سپاهان و پرسپولیس برگزار شده است، اشاره نمود: قطعاً این بازی به اندازه ملاقات سپاهان - پرسپولیس خیلی حساسیت ندارد، ولی ان شاءالله سعی می کنیم بازی خوبی را انجام بدهیم و دست پر از زمین خارج شویم.

فریدونی درباره اعتراض باشگاه ذوب آهن به همراه دو سه باشگاه دیگر راجع به تغییر نتیجه بازی پیکان و سایپا، به دلیل انجام شش تعویض از سوی پیکانی ها در این بازی ، اعلام کرد: ظاهراً در چند روز آینده قرار است رأی این بازی صادر گردد، ولی حرف ما این است که بازیکن پیکان هیچ اثرگذاری بعد از حضور در بازی نداشته است. اینکه عده ای می گویند نتیجه بازی باید به نفع سایپا تغییر کند، قابل قبول نیست. برای تعویض ششم اعضای تیم پیکان اشتباه کرد ه اند، ولی داور چهارم و ناظر بازی چه کار می کردند که حواس شان به تعویض اضافه نبوده است؟

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با اشاره به ملاقات این تیم مقابل ماشین سازی توضیح داد: در بازی تیم ما با ماشین سازی، تیم حریف 12 نفره در زمین حضور داشت، ولی هیچ اتفاقی رخ نداد. با این حال در بازی پیکان و سایپا فقط تعویض اضافی در انتهای بازی صورت گرفته که هیچ تأثیری هم در فرایند و نتیجه بازی نداشته است. آدم باید در زمین نتیجه بگیرد و نمی گردد با اشتباهات دیگران که تأثیرگذار هم نبوده است، به دنبال امتیاز بود. این با مرام، انصاف و جوانمردی جور در نمی آید.

وی درباره کوشش باشگاهش برای راه اندازی سیستم یاری داور ویدئویی (VAR) در ورزشگاه فولادشهر، یادآور شد: ما فرایند راه اندازی VAR را آغاز کردیم و با سه شرکت اروپایی مذاکره نموده ایم و از آنها پروپوزال خواسته ایم. اقدامات مان را به سازمان لیگ گزارش کردیم و آماده ایم که این کار را در فولادشهر انجام دهیم. البته اگر سایر باشگاه ها هم تمایل داشته باشند در مذاکرات با شرکت های اروپایی شروط مناسبی گذاشته ایم که از حیث پرداخت هزینه ها مشکل زیادی نباشد.

فریدونی در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه ای برای به کارگیری VAR از فصل آینده وجود دارد، توضیح داد: ما جدی پیگیر این موضوع هستیم و اگر سازمان لیگ اجازه بدهد، می توانیم VAR را برای فصل جدید لیگ برتر برسانیم. پیشاپیش کارهای مان را انجام داده ایم و چند پلن از ورزشگاه و سالن های مختلف برای آنالیز نصب این سیستم به شرکت های مدنظر ارسال نموده ایم. فکر نمی کنم سازمان لیگ مخالفتی داشته باشد، چون قرار است هزینه ها را خودمان پرداخت کنیم و سازمان لیگ تنها باید اجرای این کار را تأیید کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1760

به "فریدونی: تغییر نتیجه بازی سایپا - پیکان دور از مرام و انصاف است، می توانیم VAR را برای فصل آینده راه اندازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریدونی: تغییر نتیجه بازی سایپا - پیکان دور از مرام و انصاف است، می توانیم VAR را برای فصل آینده راه اندازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید