قدوس در آمیان ماند و کاپیتان شد!

به گزارش مجله باهام، ستاره ایرانی آمیان همچنان در این تیم حضور دارد و مقابل بولون به میدان رفته است.

قدوس در آمیان ماند و کاپیتان شد!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم آمیان که سامان قدوس را در اختیار دارد، مشغول آماده سای پیش فصل برای حضور در لیگ دو فرانسه است و به همین منظور، از ساعت 18 امروز آدینه به مصاف تیم دسته سومی بولون رفت.

در حالی که پس از سقوط آمیان به لیگ دو فرانسه، اخباری مبنی بر جدایی قدوس از این باشگاه و رفتن به تیم معتبرتری در لیگ یک این کشور شنیده می شد، اما او همچنان در آمیان حضور دارد و امروز برای تیمش به میدان رفته است.

آمیان در ملاقات تدارکاتی امروز مقابل بولون، از ابتدا سامان قدوس را در ترکیب داشت ولی در این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر باخت تا بازی های محبت آمیز آنها با باخت شروع گردد.

نکته جالب توجه علاوه بر ادامه همکاری قدوس با آمیان، این است که او امروز با بازوبند کاپیتانی برای تیمش مقابل بولون به میدان رفت تا با توجه به قراردادش با این باشگاه، احتمال ادامه همکاری اش در لیگ دو فرانسه نیز با آمیان وجود داشته باشد.

ستاره ایرانی آمیان در فصل 20-2019 لیگ یک فرانسه که بخاطر شیوع ویروس کرونا از هفته بیست و هشتم به بعد نیمه تمام ماند و ادامه پیدا نکرد، به علت محرومیت چهار ماهه و مصدومیت طولانی مدت اش، تنها 5 بازی انجام داد و پیروز به زدن یک گل مقابل مارسی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1245

به "قدوس در آمیان ماند و کاپیتان شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدوس در آمیان ماند و کاپیتان شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید