لزوم عرضه مرغ در فروشگاه های منتخب علاوه بر میادین میوه و تره بار

به گزارش مجله باهام، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی تهران گفت: اگر مرغ به قیمت مصوب، علاوه بر میادین میوه و تره بار در فروشگاه های منتخب هم عرضه گردد قطعا شاهد صف های طولانی آن هم در ایام شیوع بیماری کرونا نخواهیم بود.

لزوم عرضه مرغ در فروشگاه های منتخب علاوه بر میادین میوه و تره بار

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، ناصر مدیحی اضافه نمود: برای مثال برای سه غرفه از یک میدان میوه و تره بار در منطقه ای از تهران، روزانه شش تن مرغ اختصاص داده شده است که ما شاهد صف های طولانی هستیم و این بر خلاف سیاست های ستاد ملی کروناست.

وی گفت: در شرایطی که اصناف همکاری نموده اند که جا دارد از همکاری آن ها تشکر کنیم درست نیست که مردم در صف های طولانی توزیع مرغ حضور پیدا نمایند.

رئیس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی تهران اضافه نمود: جدا از میادین میوه و تره بار باید فروشگاه های منتخبی هم برای توزیع مرغ معین شوند که با نظارت اتحادیه، توزیع مرغ صورت گیرد و در این شرایط هم از تشکیل صف های مغایر با سیاست های ستاد کرونا جلوگیری می گردد و هم مرغ راحت تر در اختیار مردم قرار می گیرد.

آقای مدیحی گفت: البته ما انتظار نظارت بهتری از شرکت پشتیبانی امور دام و جهاد کشاورزی هستیم و از این که توزیع را از صنعت، معدن و تجارت گرفتند و به پشتیبانی امور دام دادند انتقاد داریم.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران هم در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: 80 تا 90 درصد مرغ مورد احتیاج تهران از سایر استان ها تامین می گردد و این گونه نیست که ما خودمان تولیدنماینده کامل در استان باشیم و بتوانیم قیمت را معین کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، مجتبی شیرقاضی اضافه نمود: باری که از سایر استان ها می آید منشا قیمت مصوب ندارد، فاکتور نمی دهند و دوستان ما در حوزه بازرسی و تعزیرات برخورد می نمایند، اما اگر این برخورد ها در همه استان ها هماهنگ باشد اثر دارد، ولی اگر قرار باشد فقط ما برخورد کنیم و استان های دیگر ورود ننمایند همچنان با کمبود مرغ روبرو خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1456

به "لزوم عرضه مرغ در فروشگاه های منتخب علاوه بر میادین میوه و تره بار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم عرضه مرغ در فروشگاه های منتخب علاوه بر میادین میوه و تره بار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید