مجیدی: قهرمان نشویم، چیزی از ارزش هایمان کم نمی گردد، من فرزند استقلال هستم

به گزارش مجله باهام، سرمربی جدید استقلال می گوید با هر سمتی به این تیم یاری می نماید چون هرچه دارد از این تیم است.

مجیدی: قهرمان نشویم، چیزی از ارزش هایمان کم نمی گردد، من فرزند استقلال هستم

به گزارش خبرنگاران، فرهاد مجیدی بعد از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: شانس ما با شکست برابر پدیده کم شد اما همواره فوتبال است و اعجاز و امید. امیدوارم نتایج مسابقات مانند هفته های گذشته برای ما رقم بخورد. با توجه به مسائلی که داشتیم، بازیکنان ما زحمت کشیدند و اگر قهرمان نشویم نیز چیزی از ارزش های ما کم نمی گردد.

وی درباره مسائل دفاعی استقلال گفت: ما یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را داریم و با 12 گل خورده، بهترین هستیم. امروز 3 امتیاز را می خواستیم و در زمان خوبی گل زدیم اما گلی که دریافت کردیم باعث شد باز بازی کنیم. از خط دفاعی تیم راضی هستم. ما سال جاری کمترین اشتباه را در دفاع داشتیم و منتظری و دانشگر از بهترین های لیگ سال جاری هستند.

مجیدی درباره ثبت نشدن نامش در لیست بازی اظهار کرد: موضوع مهمی نیست و من با هر سمتی و حتی تدارکات در خدمت تیم هستم. من فرزند استقلال هستم و هر چه دارم از استقلال است.

او درپاسخ به این سوال که آیا قبول دارد بازیکنانش استرس داشتند، گفت: استرس خاصی در بازیکنان ندیدم اما با توجه به شرایط جدول و نتایج دو هفته اخیر تیم ما تحت فشار بود. اولین مرتبه بود که سرمربی یک تیم بود و طبیعی بود که استرس داشته باشم. سعی کردم تمرکز خود را بالا ببرم و تیم را راهنمایی کنم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آینده تیمش را چطور ارزیابی می نماید، بیان نمود: هیچ وقت به عقب بر نمی گردم و این تجربه من است. من آینده را می بینم و با قاطعیت می گویم این تیم یکی از بهترین های تاریخ باشگاه است و در هر پست 2 بازیکن آماده داریم. یکی از کامل ترین تیم ها در زمان بازی گری و مربی گری من است. اگر به تیم ایمان نداشتم این پست را قبول نمی کردم. نمی خواهم شعار بدهم و قول بدهم اما استقلال را به صندلی واقعی می رسانیم.

مجیدی در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از باشگاه درباره آینده دارید، گفت: من از باشگاه انتظار دارم این تیم بماند و چند بازیکن به باشگاه اضافه گردد. این تیم کمبودی ندارد و می تواند قهرمان گردد.

وی در ادامه در واکنش به این موضوع که چه انتظاری از باشگاه درباره آینده خود دارید، گفت: باشگاه باید درباره من تصمیم بگیرد و من نمی توانم تصمیم بگیرم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 206

به "مجیدی: قهرمان نشویم، چیزی از ارزش هایمان کم نمی گردد، من فرزند استقلال هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: قهرمان نشویم، چیزی از ارزش هایمان کم نمی گردد، من فرزند استقلال هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید