مدیرعامل جدید استقلال در اندیشه مرمت ساختمان باشگاه

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران، ساختمان باشگاه استقلال واقع در یکی از خیابان های سعادت آباد از سال 1384 در اختیار آبی ها نهاده شد و این باشگاه در آستانه پانزدهمین سال حضورش در این ساختمان قرار گرفته است.

مدیرعامل جدید استقلال در اندیشه مرمت ساختمان باشگاه

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

ساکنین باشگاه استقلال در همه این سالها در آن رفت و آمد داشته و به جز اندکی آن هم به شکل جزیی، این ساختمان در 15 سال گذشته دستخوش بازسازی و مرمت نشده تا جایی که ظاهر این ساختمان به شکلی زننده رنگ و رو رفته و داخل آن هم به شدت به بازسازی احتیاج دارد.

احمد سعادتمند مدیرعامل جدید باشگاه استقلال بی میل نیست بعد از عبور از بحران های اقتصادی که پیرامون این باشگاه را گرفته است، دستی هم به سر و گوش ساختمان کشیده و آن را مورد مرمت و بازسازی قرار دهد. تا جایی که این ساختمان به حداقل های شان باشگاهی که خود را پر افتخار ترین تیم ایرانی در آسیا می داند برسد.

در چند سال اخیر مدیران باشگاه بدون آنکه به شرایط این ساختمان توجه داشته باشند تنها در آن مستقر بوده و امور روزمره خود را سپری می کردند و هزینه ای بابت نگهداری ساختمان صورت نگرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 905

به "مدیرعامل جدید استقلال در اندیشه مرمت ساختمان باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل جدید استقلال در اندیشه مرمت ساختمان باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید