نظارت و بازرسی بر بازار ایام عید در آذربایجان غربی تداوم دارد

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران، محمد دهقان گفت: جهت تنظیم بازار گوشت، شکر، میوه و برخی اقلام اساسی خانوارها اقدامات اساسی اجرا شده است که با نظارت دستگاه های مرتبط توزیع این اقلام در دستور کار است.

نظارت و بازرسی بر بازار ایام عید در آذربایجان غربی تداوم دارد

وی اضافه نمود: در موضوع شکر بنا به عللی برخی افراد از تهران اقدام به اخذ سهمیه کرده اند و اگر این دریافت ها بر اساس نیازشان باشد مطلوب است ولی اگر باعث شود از سهمیه استان کم شود برای استان مشکل آفرین است.

دهقان خاطرنشان کرد: باید دقت شود تا کارخانه ها برحسب نیاز، شکر دریافت کنند و اگر از سهمیه استانی کاسته شود قابل پیگیری می باشد و نباید سهمیه استانی بدون هماهنگی به کارخانه ای خاص داده شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: کمبود شکر در کشور وجود ندارد و برداشت دیرهنگام محصول در جنوب کشور به علت بارش ها علت نوسانات بازار است و به زودی شکر جنوب کشور عرضه می شود.

وی درباره موضوع آرد نیز گفت: لازم است تا این موضوع بررسی شود و باید از ابتدای نوروز تا 16 فروردین آرد مانند سایر ایام سال به فراوانی در اختیار همه نانوایی ها قرار گیرد.

دهقان اضافه نمود: در بحث موضوع مرغ نیز استان نباید در ایام تعطیل از بابت تولید گوشت مرغ و گوساله با مسئله ای روبرو شود.

وی ادامه داد: قیمت مرغ در این استان پنج هزار ریال پایین تر از سایر استان ها در هر کیلوگرم است که با مدیریت توزیع کنجاله در بین مرغداری ها دولت درصدد تنظیم بازار مرغ استان است و در این راستا به افراد متخلف اجازه کار داده نمی شود.

وی به سامانه نظارتی 124 برای دریافت شکایات و نقدها مردمی برای جلوگیری از بروز تخلف در بین اصناف اشاره کرد و گفت: 2 هزار تن پرتقال و یک هزار تن سیب برای شب عید خریداری شده و از سوی سازمان های مربوطه توزیع می شود و بازرسی ها برای خالص خریدی و خالص فروشی میوه شب عید توسط اکیپ های نظارتی انجام می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 185

به "نظارت و بازرسی بر بازار ایام عید در آذربایجان غربی تداوم دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت و بازرسی بر بازار ایام عید در آذربایجان غربی تداوم دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید