نظرسنجی، بیشتر آمریکایی ها بایدن را پیروز مناظره اول وی با ترامپ می دانند

به گزارش مجله باهام، طبق نظرسنجی رسانه آمریکایی شبکه خبری CNBC، بیش از نیمی از مردم این کشور جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهور را پیروز اولین مناظره وی با دونالد ترامپ می دانند.

نظرسنجی، بیشتر آمریکایی ها بایدن را پیروز مناظره اول وی با ترامپ می دانند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از تاس، شبکه خبری CNBC آمریکا با همکاری موسسه تحقیقاتی Change Research درباره عملکرد دو نامزد ریاست جمهوری 2020 این کشور نظرسنجی برگزار کردند.

  • جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

    طبق این نظرسنجی اجرا شده، 53 درصد از شرکت کنندگان معتقدند که عملکرد بایدن در نخستین مناظره قوی تر از ترامپ بوده است و تنها 29 درصد عملکرد رئیس جمهور کنونی آمریکا را تایید کردند.

    شبکه خبری CNBC گزارش داد که 45 درصد از شرکت کنندگان بر این باورند که عملکرد ترامپ در مناظره اول به مراتب بدتر از آن چیزی بود که انتظار آن را داشته اند.

    در ادامه نتاج نظر سنجی آمده که 77 درصد از آمریکایی ها نیز از فضای مناظره ناامید شده و عنوان کردند که مناظره اول بین بایدن و ترامپ برای آنها افتخارآمیز نبوده است.

    شبکه آمریکایی گزارش داد که طبق این نظر سنجی، 54 درصد از شرکت کنندگان تصمیم دارند به بایدن رای دهند و 41 درصد هم به ترامپ.

    نظر سنجی شبکه خبری CNBC آمریکا با همکاری موسسه تحقیقاتی Change Research از میان 925 شهروند آمریکایی در سراسر این کشور اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1345

به "نظرسنجی، بیشتر آمریکایی ها بایدن را پیروز مناظره اول وی با ترامپ می دانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرسنجی، بیشتر آمریکایی ها بایدن را پیروز مناظره اول وی با ترامپ می دانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید