نفتی های خوزستان اولین برد خود را جشن می گیرند؟

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران/خوزستان تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در هفته سوم لیگ برتر برای جبران امتیازات از دست رفته به مصاف حریفان می فرایند.

نفتی های خوزستان اولین برد خود را جشن می گیرند؟

هفته سوم لیگ برتر از امروز (شنبه) آغاز می شود که در روز نخست آن، دو تیم نفتی خوزستان با حریفان خود دیدار می کنند.

نفت آبادان - فجرسپاسی

به گزارش خبرنگاران، نفتی های آبادان که در دو هفته ابتدایی لیگ مغلوب شده اند، امروز با فجرسپاسی تیم تازه وارد لیگ برتر دیدار می کند. دیداری که هر دو تیم، پیش از این پیروز به کسب امتیاز نشده اند و امروز برای جبران امتیازات از دست رفته با هم دیدار می کنند.

نفت آبادان در حالی امروز به مصاف فجر می رود که همچنان سرمربی خود را به دلیل کرونا در اختیار ندارد و این نیز در فرایند نتیجه گیری آبادانی ها تاثیر بسیاری داشته است، البته خرمگاه مربی نفت اعلام کرده که برای جبران دو شکست قبلی با فجرسپاسی بازی می کنند و از طرفی هم حریف شیرازی نفت که در دو هفته ابتدایی ناکام بوده، امیدوار است که اولین برد خود را در آبادان جشن بگیرد.

نفت آبادان از ساعت 18 امروز (شنبه) در خانه پذیرای فجرسپاسی است.

شهرخودرو - نفت مسجدسلیمان

نفت مسجدسلیمان با شکست سنگین و حواشی بسیار به بازی با پدیده رسیده است. نفتی ها علاوه بر این که این روزها در خانه خود تمرین نداشتند و در اهواز خود را برای بازی با پدیده آماده کردند، با استعفای مدیرعامل باشگاه خود، وارد چالش دیگری شده اند.

نفت، علی رغم مسائل فراوان، تنها کننده خوزستان است که از دو هفته ابتدایی لیگ توانسته به یک امتیاز دست پیدا کند. این تیم امروز به مصاف شهرخودرویی می رود که از نظر ساختاری و حواشی روزهای اخیر، چیزی از نفت مسجدسلیمان کم نداشته است. این دو تیم بحران زده امروز برای سر و سامان دادن به شرایط خود در پی کسب اولین برد خود در لیگ بیست و یکم هستند.

نفت مسجدسلیمان از ساعت 18 امروز میهمان تیم شهرخودرو است.

به گزارش خبرنگاران، بازی فولاد در هفته سوم لیگ برتر روز دوشنبه هفته جاری برگزار می شود که این تیم در خانه پذیرای مس رفسنجان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1975

به "نفتی های خوزستان اولین برد خود را جشن می گیرند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفتی های خوزستان اولین برد خود را جشن می گیرند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید