هواوی در لندن مرکز نوآوری نسل پنجم تاسیس می نماید

به گزارش مجله باهام، هواوی با هدف گسترش خدمات رسانی خود در حوزه نسل پنجم از تأسیس یک مرکز نوآوری و خلاقیت در این حوزه در لندن خبر داده است.

هواوی در لندن مرکز نوآوری نسل پنجم تاسیس می نماید

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زددی نت، هدف از تاسیس مرکز خلاقیت و نوآوری نسل پنجم هواوی در لندن یاری به شکل گیری یک اکوسیستم نسل پنجم در انگلیس توسط هواوی توسط شرکت های فناوری و مخابراتی این کشور است.

ناظران می گویند باوجود کوشش آمریکا برای دور کردن هواوی از بازار خدمات نسل پنجم انگلیس، این کشور در این زمینه موفقیتی کسب ننموده و این شرکت چینی روز به روز بر نفوذ و تاثیرگذاری خود در حوزه خدمات نسل پنجم در بازارهای دنیای می افزاید.

خدمات نسل پنجم به علت سرعت و کیفیت بالایی که دارد می تواند کاربردهای تجاری و حرفه ای متنوعی داشته باشد و از این رو رقابت برای تسخیر بازار خدمات نسل پنجم در دنیا روز به روز در حال تشدید شدن است، از این طریق می توان خدمات واقعیت افزوده و واقعیت مجازی متنوعی را نیز ارائه کرد.

هواوی چندی قبل یک مرکز خدمات نسل پنجم را در سوئیس افتتاح نموده بود و در این زمینه با شرکت مخابراتی سوئیسی سان رایس همکاری نموده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 670

به "هواوی در لندن مرکز نوآوری نسل پنجم تاسیس می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی در لندن مرکز نوآوری نسل پنجم تاسیس می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید