واکنش قاطع پکن به توییت های ضدچینی ترامپ، حسن نیت بیشتری نشان دهید

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران به نقل از فایننشال تایمز، هوآ چون اینگ (Hua Chunying) سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به توییت های ضد چینی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز چهارشنبه گفت: فکر می کنم منطقی نباشد که آمریکا این ترفندهای فشار حداکثری را ادامه دهد.

واکنش قاطع پکن به توییت های ضدچینی ترامپ، حسن نیت بیشتری نشان دهید

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

سخنگوی وزارت خارجه چین در این باره گفت: وقتی کسی بیمار می گردد، فایده ای ندارد که از کسی دیگر بخواهیم دارو بخورد. فکر می کنم آمریکا در مذاکرات تجاری باید صداقت و حسن نیت بیشتری از خود نشان دهد.

وی در ادامه اضافه کرد: این مذاکرات فقط وقتی پیشرفت می نماید که آمریکا صداقت و اخلاص از خود نشان دهد و مذاکرات را در فضای برابر، احترام، درک و مبادلات متقابل پیش ببرند.

این درحالیست که مذاکره کنندگان چینی و آمریکایی ساعاتی پیش در شانگهای دوازدهمین دور از مذاکرات درباره جنگ تجاری دو کشور را شروع کردند.

رئیس جمهوری آمریکا دیروز در این باره درپیامی توئیتری نوشته بود:تیم من هم اکنون در حال مذاکره با آن ها (چینی ها) است، اما آن ها همواره در پی تجدیدنظر در امتیازاتی هستند که پذیرفته اند. قرار است افزایش خرید محصولات کشاورزی آمریکا را شروع کند، اما نشانه ای دال بر انجام آن وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 271

به "واکنش قاطع پکن به توییت های ضدچینی ترامپ، حسن نیت بیشتری نشان دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش قاطع پکن به توییت های ضدچینی ترامپ، حسن نیت بیشتری نشان دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید