واکنش وزیر صنعت به جاسازی قرص در کیک ها

به گزارش مجله باهام، وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) با اشاره به افزایش فراوری در صنایع غذایی طی هشت ماهه اول سال جاری، توضیح داد: بحث جاسازی قرص در کیک ها هم که نمی خواهم کامل به آن وارد شوم به همین دلیل است؛ چراکه بخشی از جنگ مالی ضربه زدن به فراوری است.

واکنش وزیر صنعت به جاسازی قرص در کیک ها

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، رضا رحمانی در دومین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات، اظهار کرد: طبق برنامه هایی که برای فراوری چادر مشکی در نظر گرفته شده تا دو و نیم سال آینده در فراوری این کالا خودکفا می شویم.

وی همچنین با بیان اینکه 70 درصد احتیاج کشور به تایر به وسیله واردات تامین می گردد، گفت: در زمینه فراوری این محصول تا عید نوروز واحد جدیدی راه اندازی می گردد که بیش از 30 درصد به خود کفایی کشور در بخش تایر اضافه می نماید، به طوری که در بخش تایر به 55 درصد خودکفایی خواهیم رسید.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به افزایش بیش از 30 درصدی فراوری دارو و افزایش حدود 15 درصدی فراوری محصولات صنایع غذایی در هشت ماهه نخست سال جاری، توضیح داد: بحث جاسازی قرص در کیک ها هم که نمی خواهم کامل به آن وارد شوم به همین دلیل است؛ چراکه بخشی از جنگ مالی ضربه زدن به فراوری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 720

به "واکنش وزیر صنعت به جاسازی قرص در کیک ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وزیر صنعت به جاسازی قرص در کیک ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید