وزیر نیرو وارد چهارمحال و بختیاری شد

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری علی اکبر محرابیان- وزیر نیرو دقایقی قبل به منظور بررسی مسائل حوزه آب وارد چهارمحال و بختیاری شد.

وزیر نیرو وارد چهارمحال و بختیاری شد

به گزارش خبرنگاران، وزیر نیرو صبح امروز به منظور بازدید از تعدادی از پروژه های آبرسانی- انتقال آب و پروژه های نیمه تمام در حوزه سدسازی مانند پروژه آبرسانی بن- بروجن، سد کوهرنگ 3، پروژه سد باباحیدر و سد خرسان 3 وارد چهارمحال و بختیاری شد.

وزیر نیرو و هیات همراه به صورت هوایی از این پروژه ها بازدید به عمل خواهند آورد و از نزدیک مسائل حوزه آب در چهارمحال و بختیاری را بررسی می کنند، این سفر به دعوت مجمع کنندگان استان انجام شده است.

علی اکبر محرابیان- وزیر نیرو در بدو ورود به شهرکرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هدف از سفر به چهارمحال و بختیاری آگاهی از شرایط منابع آبی و بازدید میدانی از پروژه های نیمه تمام این استان در حوزه تامین آب است.

وی گفت: در بخش پایانی سفر جلسه ای با حضور مسئولان و مجمع کنندگان چهارمحال و بختیاری برای حل و فصل مسائل این استان و سرعت دادن به پروژه های نیمه تمام در حوزه آب برگزار می شود.

به گزارش خبرنگاران، چهارمحال و بختیاری در دورانی حدود 10 درصد آب شیرین کشور را تامین می کرد، اما امروز با مسائل بسیاری از جمله کمبود آب در حوزه شرب، صنعت و کشاورزی روبرو شده است، چشمه های این استان یکی پس از دیگری در حال خشک شدن هستند، نیمی از جمعیت این استان اکنون با مشکل تامین آب شرب روبرو شده اند و تعداد قابل توجهی از روستاها در حال حاضر با تانکر آبرسانی می شود.

مهم ترین خواسته مردم چهارمحال و بختیاری اجرای عدالت در حوزه آب است و امید می رود سفر وزیر نیرو به این استان منشا تصمیمات خوب برای خروج از بحران آب در این استان باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1989

به "وزیر نیرو وارد چهارمحال و بختیاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر نیرو وارد چهارمحال و بختیاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید