ویدئوی سفیر چین به زبان فارسی؛ ملت ایران و چین کنار هم با کرونا می جنگند

به گزارش مجله باهام، سفیر چین در تهران ویدئویی به زبان فارسی در صفحه توئیتری خود منتشر کرد که در آن اتباع چینی ساکن در ایران به زبان فارسی می گویند: ملت چین و ایران برای مبارزه با ویروس کرونا کنار یکدیگر می جنگند.

ویدئوی سفیر چین به زبان فارسی؛ ملت ایران و چین کنار هم با کرونا می جنگند

با ما همراه باشید و با تورهای بهاری چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، چانگ هوا سفیر جمهوری خلق چین در تهران ویدئویی به زبان فارسی در صفحه توئیتری خود منتشر کرد که در آن اتباع چینی ساکن در ایران به زبان فارسی می گویند: ملت چین و ایران برای مبارزه با ویروس کرونا کنار یکدیگر می جنگند. قوی باش چین! قوی باش ایران!

سفیر چین روز آدینه در یادداشتی اختصاصی درگذشت هموطنانمان در پی ابتلا به بیماری کووید19 را تسلیت گفت و اضافه نمود که دو کشور در مبارزه با ویروس کرونا کنار یکدیگر ایستاده اند.

وی نوشت: چین به دقت اوضاع کووید19 در ایران را رصد می نماید. سخنگوی وزارت خارجه چین درگذشت بیماران ایرانی را تسلیت گفته است. در کسوت سفیر چین در ایران من نیز مایلم مراتب تسلیت خودم را به دولت و مردم ایران ابراز کنم.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 802

به "ویدئوی سفیر چین به زبان فارسی؛ ملت ایران و چین کنار هم با کرونا می جنگند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدئوی سفیر چین به زبان فارسی؛ ملت ایران و چین کنار هم با کرونا می جنگند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید