چفرین ضرب الاجل برای خاتمه لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را تعیین کرد

به گزارش مجله باهام، رئیس یوفا تاریخ نهایی برای به سرانجام رسیدن مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را معین کرد.

چفرین ضرب الاجل برای خاتمه لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را تعیین کرد

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، برگزاری تمامی مسابقات فوتبال در اروپا به غیر از لیگ بلاروس به دلیل شیوع ویروس کرونا (کووید 19) در قاره سبز به حالت تعلیق در آمده و معین نیست که بازی ها از چه زمانی دوباره از سرگرفته خواهد شد. اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اما برای به انتها بردن لیگ های ناتمام خود یعنی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا در نتیجه شرایط به وجود آمده، ضرب الاجل معین نموده است.

الکساندر چفرین، رئیس یوفا در این باره به شبکه تلویزیونی ZDF گفت: مسابقات فصل 20-2019 لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا، هر دو باید تا تاریخ 3 آگوست (13 مرداد) به انتها برسند. ما در یک موقعیت غیرعادی قرار داریم، بنابراین در تاریخ برگزاری و زمان آغاز بازی ها انعطاف پذیر هستیم. اگر بحران زودتر کاهش یابد، می توانیم مسابقات را زودتر آغاز کنیم.

وی در واکنش به نحوه برگزاری بازی ها گفت: می توانیم با همین سیستم کنونی مسابقات را از سر بگیریم یا اینکه بازی ها را به صورت تک حذفی و در زمینی بی طرف برگزار کنیم. در حال حاضر بازی با هشت تیم یا چهار تیم به صورت حذفی تنها یک گزینه است. تنها تصمیم اشتباهی که می توانیم در حال حاضر بگیریم این است که به روشی بازی کنیم که سلامت و امنیت بازیکنان، طرفداران و داوران به خطر بیفتد.

چفرین گفت: اگر در شرایط ایمنی باشیم، مسئله ای برای برگزاری بازی های نمی بینم. بسیار احتمال دارد که وقتی بازی ها دوباره از سرگرفته شوند، پشت درهای بسته برگزار شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1013

به "چفرین ضرب الاجل برای خاتمه لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را تعیین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چفرین ضرب الاجل برای خاتمه لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را تعیین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید