کرونا عامل رکود مالی سخت در آلمان

به گزارش مجله باهام، اداره آمار فدرال آلمان از کاهش 2.2 درصدی فراوری ناخالص ملی آلمان در سه ماهه ابتدایی امسال میلادی نسبت به سه ماهه قبل آن که سخت ترین رکود اقتصادی از زمان بحران اقتصادی جهانی است خبر داده است.

کرونا عامل رکود مالی سخت در آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه سوئیسی تاگس آنسایگر، بحران کرونا ضربه بسیار سختی به اقتصاد آلمان وارد نموده است.

فراوری ناخالص ملی در آلمان در سه ماهه ابتدایی امسال میلادی 2.2 درصد نسبت به سه ماهه قبل از آن کاهش داشته است. این خبر را اداره آمار آلمان روز دوشنبه اعلام نموده است.

بر اساس اطلاعات این نهاد آلمانی کاهش رشد اقتصادی در ابتدای امسال میلادی قدرتمندترین رکود از زمان بحران اقتصادی و اقتصادی جهانی سال 2009، 2008 و دومین رکود اقتصادی سخت از زمان اتحاد دوباره آلمان بوده است.

بر اساس این گزارش هزینه های مصرفی و صادرات در آلمان هم در سه ماهه ابتدایی امسال میلادی کاهش داشته است. شرکت ها سرمایه گذاری بسیار کمتری در زمینه ماشین آلات، تجهیزات ، وسایل نقلیه و زمینه های دیگر داشته اند.

در ماه مارس بحران کرونا در اروپا ظهور پیدا کرد. محدودیت های ضد کرونایی، بستن مرزها و کاهش تجارت ها زندگی اقتصادی در بخش های بزرگی را راکد کرد.

بسیاری کشورهای اروپایی در این دوران در معرض رکود اقتصادی سختی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1110

به "کرونا عامل رکود مالی سخت در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا عامل رکود مالی سخت در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید