کرونا نظام بهداشتی بزرگترین شهر برزیل را در آستانه فروپاشی قرار داده است

به گزارش مجله باهام، شهردار بزرگترین شهر برزیل هشدار داد در پی افزایش تقاضا برای مراقبتهای ویژه، نظام بهداشتی سائو پائولو به دلیل کرونا در معرض فروپاشی واقع شده است.

کرونا نظام بهداشتی بزرگترین شهر برزیل را در آستانه فروپاشی قرار داده است

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، برنو کواس شهردار سائو پائولو گفت، 90 درصد ظرفیت های بیمارستان عمومی این شهر به کار گرفته شده است و احتمالا طی دو هفته آینده باقی مانده ظرفیت تکمیل خواهد شد.

شهر سائو پائولو یکی از شهرهای است که بیشترین آسیب را از شیوع ویروس کرونا دیده است. تا کنون سه هزار نفر در این شهر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

وزارت بهداشت برزیل روز یکشنبه گفت در عرض 24 ساعت گذشته 7938 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند. بر اساس آمار رسمی تا به امروز بیش از 241 هزار نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند.

همچنین در عرض 24 ساعت گذشته 485 نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند با آمار روز یکشنبه شمار قربانیان کرونا در برزیل به 16118 نفر افزایش یافت.

روز شنبه برزیل از نظر شمار مبتلایان اسپانیا و ایتالیا را پشت سر گذاشت و در رتبه چهارم جهانی نهاده شد. آمریکا، روسیه و انگلیس به ترتیب در رتبه های اول، دوم و سوم قرار دارند.

یکی از مهمترین دلایل افزایش شمار قربانیان و مبتلایان کرونا در برزیل، سیاست ها و رویکرد ژائیر بولسونارو رئیس جمهور این کشور است. وی معتقد است که کرونا خطر زیادی ندارد و بر فرمانداران و شهرداران فشار می آورد تا محدودیت های اجتماعی را لغو نمایند و اجازه از سرگیری فعالیت های مالی را بدهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1011

به "کرونا نظام بهداشتی بزرگترین شهر برزیل را در آستانه فروپاشی قرار داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا نظام بهداشتی بزرگترین شهر برزیل را در آستانه فروپاشی قرار داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید