کُری خوانی سرمربی ویتنام برای نماینده ایران، مس باید از ما بترسد!

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتسال مس سونگون ایران و تای سون نام ویتنام فردا یکشنبه در فینال فوتسال جام باشگاه های آسیا به میزبانی اندونزی به مصاف هم خواهند رفت.

کُری خوانی سرمربی ویتنام برای نماینده ایران، مس باید از ما بترسد!

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

میگوئل رودریگو سرمربی تیم فوتسال تای سون نام ویتنام قبل از این مسابقه به رموز پیروزیت تیمش اشاره نمود و برای نماینده ایران کری خواند.

رودریگو گفت: به بازیکنانم اعتماد به نفس دادم. اکثر مربیان کوشش می نمایند تا سیستم های هجومی زیادی را در نظر بگیرند ولی برای من ساده است. من فقط یک سیستم دارم. به بازیکنانم مفاهیم زیادی یاد داده ام از جمله حمله، دفاع و واکنش نشان دادن به هر موقعیت خاص. در نهایت این بازیکنان هستند که تصمیم می گیرند نه من.

سرمربی تیم فوتسال تای سون نام ویتنام ادامه داد: قبل از بازی با بانک بیروت برای بازیکنانم داستان شکست دادن مایک تایسون توسط ایواندر هالیفیلد بوکسور در سال 1996 را تعریف کردم و این داستان به بازیکنانم الهام بخشید. زمانی که در آغاز نیمه دوم با نتیجه 2 بر یک عقب بودیم، به پنج بازیکن آغاز نماینده بازی اشاره نمودم که داستان را به یاد بیاورید و آنها پیروز شدند خیلی سریع دو گل در عرض دو دقیقه به ثمر برسانند.

رودریگو اضافه کرد: زمانی که به بازیکنان اعتماد به نفس می دهید و آنها را تحریک می کنید، آنها به هر چیزی که بخواهند می رسند. آنها می توانند اَبَر قهرمان باشند.

سرمربی تیم فوتسال تای سون نام در سرانجام گفت: من نگران رویارویی با تیم مس سونگون در فینال نیستم. آنها باید از ما بترسند و نگران باشند چرا که قرار است با ابرقهرمان ها رویارو شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 232

به "کُری خوانی سرمربی ویتنام برای نماینده ایران، مس باید از ما بترسد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کُری خوانی سرمربی ویتنام برای نماینده ایران، مس باید از ما بترسد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید