گواردیولا: کیفیت بازیکنان منچسترسیتی تفاوت را رقم زد، مصدومیت لاپورت جدی است

به گزارش مجله باهام، پپ گواردیولا تفاوت کیفیت بازیکنان را عامل فزونی منچسترسیتی مقابل هم تیمی های علیرضا جهانبخش دانست.

گواردیولا: کیفیت بازیکنان منچسترسیتی تفاوت را رقم زد، مصدومیت لاپورت جدی است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا پس از رجحان 4 بر صفر خانگی تیمش مقابل برایتون در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر انگلیس از کیفیت بالای بازیکنانش به عنوان عامل اصلی رجحان نام برد.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت: تفاوت در این دیدار، کیفیت بالای بازیکنان من سیتی بود. بازیکنان ما مؤثر و کارآمد ظاهر شدند و توانستند نقشه بازی تیم را خیلی خیلی خوب پیاده نمایند. دوست دارم می بینم تیم های حریف برابر ما این گونه شجاعانه بازی می نمایند. برایتون فرصت هایی برای گلزنی داشت، اما بازیکنان ما بسیار دقیق بودند.

گواردیولا با بیان اینکه برخلاف دیدار برابر تاتنهام که دقت لازم را نداشتیم در این دیدار عالی بودیم.، خاطر نشان کرد: بابت عملکرد آگوئرو بسیار خوشحالم. او تعهدی فوق العاده به منچسترسیتی دارد و همه می دانیم چه بازیکن بااستعدادی است. او و گابریل ژسوس، دو مهاجم عالی تیم ما هستند.

وی در ادامه با اشاره به آسیب دیدگی یکی از بازیکنانش گفت: مصدومیت لاپورت متأسفانه جدی است و وضعیتش خوب نیست. فکر می کنم او را به بیمارستان بردند. فردا درباره میزان مصدومیت او چیزهای بیشتری متوجه می شویم. منتظر تماس پزشک باشگاه در خصوص وضعیت مصدومیت آیمریک هستم. او ممکن است مدتی دور از میادین باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 350

به "گواردیولا: کیفیت بازیکنان منچسترسیتی تفاوت را رقم زد، مصدومیت لاپورت جدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: کیفیت بازیکنان منچسترسیتی تفاوت را رقم زد، مصدومیت لاپورت جدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید