انتقاد عالیشاه از جو ورزشگاه ها: فکر می نمایند انتقاد یعنی فحاشی

به گزارش مجله باهام، بستر انتقاد کاملا مهیا است. اما برخی از انتقاد، فقط فحاشی را یاد گرفته اند. در حالی که ما فوتبال را انتخاب نموده ایم تا از آن لذت ببریم.

انتقاد عالیشاه از جو ورزشگاه ها: فکر می نمایند انتقاد یعنی فحاشی

به گزارش خبرنگاران، تفاق های اتفاق افتاده در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان، بازیکنان را به فکر انداخته تا چاره ای بیابند برای تغییر جو ورزشگاه ها. یکی از این بازیکنان هم امید عالیشاه است که می گوید: فوتبال برد و باخت دارد و نهایت آن، شادی و غم است اما الان متاسفانه ورزشگاه ها به محیطی تبدیل گردیده اند برای خالی کردن برخی عقده ها و عقیده ها. هیچ جای دنیا بازیکن به خاطر کوشش برای موفقیت تیمش یا عملکرد ضعیف با فحاشی روبرو نمی گردد. بستر انتقاد کاملا مهیا است. اما برخی از انتقاد، فقط فحاشی را یاد گرفته اند. ما فوتبال را انتخاب نموده ایم تا از آن لذت ببریم و نهایت کوشش مان این است که تیم به نتیجه برسد وگرنه هیچکس از فحش خوشش نمی آید و فحاشی را تحمل نمی نماید. من به عنوان عضوی از خانواده پرسپولیس به سهم خودم ابتدا از هواداران عزیز و فهیم پرسپولیس می خواهم کاری نمایند که فحاشی و توهین در ورزشگاه ها ریشه کن گردد. کافی است هر تماشاگر به بغل دستی خود کمک کند و مانع فحاشی او گردد. با خوب شدن فضای استادیوم مطمئن باشید همه ما از فوتبال زیبا لذت خواهیم برد.

عالیشاه صحبت هایش را با اشاره به سنگ پرانی در ورزشگاه غدیر ادامه می دهد: من واقعا نمی توانم کسانی را که سنگ پرتاب می نمایند، درک کنم. سنگ که شوخی ندارد. بطری آب بحثش فرق می نماید و شاید علیرغم زشتی این حرکت هم بتوان آن را باورپذیر دانست اما پرتاب سنگ یعنی چه؟ چطور جرات و روحیه این خشونت بزرگ را به دست آورده اند و به عواقب آن فکر نمی نمایند؟ چطور با دیدن عکس های سر و صورت خون آلود هواداران و مردم قلب شان نمی گیرد؟ به نظر من فقط با کمک به یکدیگر می توانیم جو ورزشگاه ها را تغییر بدهیم.

منبع: iran-varzeshi.com
انتشار: 9 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2

به "انتقاد عالیشاه از جو ورزشگاه ها: فکر می نمایند انتقاد یعنی فحاشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد عالیشاه از جو ورزشگاه ها: فکر می نمایند انتقاد یعنی فحاشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید