انقلاب صنعت حمل و نقل کالا از آلمان شروع می گردد؟ ، فورد اروپا فراوری انبوه مینی ون های الکتریکی را شروع کرد

به گزارش مجله باهام، فورد اروپا در کوشش است با همکاری شرکت استریت اسکوتر یک کامیون ویژه الکتریکی برای انتقال محموله های مختلف طراحی کند.

انقلاب صنعت حمل و نقل کالا از آلمان شروع می گردد؟ ، فورد اروپا فراوری انبوه مینی ون های الکتریکی را شروع کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت، به لطف تکنولوژی های روز جهان، فورد در کوشش است تا وارد کسب و کار خودروهای الکتریک گردد.

بر همین اساس، فورد یک مینی ون ویژه حمل و نقل طراحی نموده که دارای نوعی کابین حمل بار است و می تواند کالاهای مختلف را جا به جا کند. این طرح از روز گذشته وارد سیتم فراوری انبوه شد.

طبق اطلاعات منتشر شدهStreetScooter Work XL در شهر کلن آلمان، در مقر اروپایی فورد، با ظرفیت فراوری حدود 3500 خودرو در سال، مونتاژ خواهد شد.

آچیم کمپکر، مدیر عامل و بنیانگذاراستریت اسکوتر در بیانیه ای گفت: با همکاری فورد،یک شراکت ایده ال را ایجاد نموده ایم و روشی انعطاف پذیر برای حمل و نقل شهری را انتخاب نموده ایم. ما در کنار یکدیگر برای ارتقاء رانندگی الکتریکی در آلمان کوشش می کنیم و ترافیک تحویل کالاهای داخل شهری را با محیط زیست سازگار تر می کنیم. ما در حال حاضر نیز دارای کامیون های کامل برای تحویل بسته در مناطق شهری هستیم که در آینده نیز به شرکت های حمل و نقل دیگر اجاره داده می شوند.

فورد ماشین Work XL را با یک موتور الکتریکی 122 اسب بخاری فراوری خواهد نمود که 202 پوند گشتاور نیز فراوری می نماید. بسته بندی باتری 76 کیلووات ساعتی این ون برای طی کردن حدود 124 مایل مناسب است. فورد پیش بینی می نماید که هر StreetScooter Work XL میزان انتشار کربن را به 5.5 تن کاهش دهد و حدود 500 گالن سوخت دیزل را در سال صرفه جویی کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 65

به "انقلاب صنعت حمل و نقل کالا از آلمان شروع می گردد؟ ، فورد اروپا فراوری انبوه مینی ون های الکتریکی را شروع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انقلاب صنعت حمل و نقل کالا از آلمان شروع می گردد؟ ، فورد اروپا فراوری انبوه مینی ون های الکتریکی را شروع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید