توضیحات مترو درباره نشست زمین اطراف ایستگاه جوادیه

به گزارش مجله باهام، مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) ضمن ارایه توضیحاتی درباره نشست زمین اطراف ایستگاه جوادیه، گفت: در حال حاضر بهره برداری و مسافرگیری در ایستگاه متروی جوادیه بلا مانع است.

توضیحات مترو درباره نشست زمین اطراف ایستگاه جوادیه

به گزارش خبرنگاران و بنابر اعلام روابط عمومی و بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)، علی امام با بیان این مطلب که ساخت و بهره برداری از ایستگاه مترو جوادیه مربوط به فروردین سال 93 است، گفت: در حال حاضر مسئله ای در خصوص جا به جایی مسافرین در این ایستگاه گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه سازه های مترو هیچ مسئله ای ندارد، اضافه کرد: نشست به وجود آمده مربوط به فضای اطراف ایستگاه است و احتمالا مساله به وجود آمده می تواند ناشی از چند علت باشد.

امام ادامه داد: عدم هماهنگی جهت کاربری محوطه بالای ایستگاه در سطح زمین و تبدیل آن به فضای سبز، احداث سرویس بهداشتی در بالای تونل توسط شهرداری منطقه و تسریع در پر نمودن خاک اطراف و بالای ایستگاه به منظور بهره برداری و همچنین احتمال عدم به تراکم رسیدن خاک از سوی پیمانکار، می تواند از جمله دلایل این موضوع باشد که در حال حاضر در دست آنالیز است.

وی ادامه داد: این مساله هفته گذشته در دستور کار این شرکت نهاده شد و پس از بازدید از محل، مقرر شد به زودی با نظر مشاور و پس از تعیین شدن علل دقیق این نشست، موارد پیش آمده برطرف گردد.

امام اضافه کرد: در حال حاضر هیچ گونه مسئله ای جهت بهره برداری از مترو خط مزبور و مسافرگیری در آن وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 123

به "توضیحات مترو درباره نشست زمین اطراف ایستگاه جوادیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات مترو درباره نشست زمین اطراف ایستگاه جوادیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید