قشقایی شیراز از استعفای مدیرعامل تا دستگیری سرمربی

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران ،در حالی که طی روزهای گذشته چند تیم از لیگ یک حذف شدند، بعداز بازیهای این هفته ازاین رقابت ها باز هم شاهد بحران برای تیم دیگری بود. تیم قشقایی شیراز که توانسته بود نتایج خوبی کسب کند، ابتدا با استعفای روح الله نجف پور مدیرعامل این تیم روبرو شد و بعداز کنفرانس خبری سرمربی این تیم هم دستگیر شد. ماجرا از آن قرار است که نجف پور از حمایت نشدن تیمش توسط مسئولان استانی شاکی بود و به همین خاطر استعفا نموده تا به این تیم یاری نمایند.

قشقایی شیراز از استعفای مدیرعامل تا دستگیری سرمربی

اما ماجرای دستگیری سرمربی این تیم یعنی ابراهیم طالبی هم جالب است. طالبی از چند هفته قبل به عنوان مربی جدید قشقایی معرفی شده اما اسم غریبی در فوتبال ایران نیست. دو دهه قبل او یک تاجر شیرازی مقیم آلمان بود که به باشگاه بایر لورکوزن نزدیک شد. او رفاقتی هم با علی فتح الله زاده پیدا کرد و توانست بازیکنان زیادی را از ایران به فوتبال آلمان ببرد. این اما همه کار طالبی برای استقلال نبود. او بارها مربیان بایرلورکوزن از کالموند تا فولر و بقیه را به ایران آورد و رولند کخ در اولین سال لیگ حرفه ای به یاری او به تهران آمد. بعداز این خبری از او نبود، تا اینکه سر از قشقایی در آورد.

نجف پور در باره بازداشت طالبی می گوید: چند مامور لباس شخصی به ورزشگاه آمدند و به نیابت از پلیس بین الملل او را بازداشت کردند. آنها گفتند آقای طالبی را با شکایت همسر آمریکایی اش و پیگیری پلیس اینترپل بازداشت نموده اند. خودش که وقت بازداشت می گفت موضوع خیلی جدی نمی تواند باشد. ما امیدواریم این مسئله حل گردد و مشکل خاصی نباشد ولی خیلی هم در جریان ریز پرونده نیستیم.

250-9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 67

به "قشقایی شیراز از استعفای مدیرعامل تا دستگیری سرمربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قشقایی شیراز از استعفای مدیرعامل تا دستگیری سرمربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید