نخستین تصاویر رندر گلکسی اسپرت سامسونگ منتشر شد

به گزارش مجله باهام، چند هفته قبل خبری منتشر شد که سامسونگ به زودی جانشین ساعت هوشمند Gear Sport را تحت عنوان گلکسی اسپرت معرفی می نماید. ساعاتی قبل، تصاویر رندر غیر رسمی مربوط به این ساعت هوشمند منتشر شد و حالا می توانیم به جزئیات طراحی آن اشاره کنیم.

نخستین تصاویر رندر گلکسی اسپرت سامسونگ منتشر شد

این رندرها در اکانت توییتر یکی از معروف ترین افشاگران دنیای تکنولوژی یعنی OnLeaks منتشر شده است. گفته می گردد این رندرها بر اساس اطلاعات کارخانه خلق شده اما در طراحی نهایی احتمال اعمال تغییرات کوچکی وجود دارد.

بر اساس این تصاویر، طراحی گلکسی اسپرت ساده تر از Gear Sport است و برخلاف این ساعت، از حاشیه چرخان بهره نمی برد. در عوض، به نظر می رسد نمایشگر تا حدی از بدنه بیرون آمده و دو دکمه در سمت راست بدنه تعبیه شده است. همچنین این افشاگر در پست خود خاطرنشان نموده که این ساعت در رنگ های متنوعی از جمله مشکی، نقره ای، سبز و طلایی رنگ روانه­ی بازار می­گردد.

طبق شایعاتی که قبلا منتشر شده، این ساعت هوشمند مانند دیگر ساعت های هوشمند سامسونگ، از سیستم عامل تایزن بهره می برد. همچنین در همین گزارش ها آمده بود که گلکسی اسپرت از 4 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد و از دستیار دیجیتالی بیکسبی پشتیبانی می نماید. به نظر می رسد این گجت در کنار گوشی های گلکسی اس 10 رسما معرفی خواهد شد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 133

به "نخستین تصاویر رندر گلکسی اسپرت سامسونگ منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تصاویر رندر گلکسی اسپرت سامسونگ منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید