نمایش فصل دوم روزمرگی های معاصر با موضوع فراموشی

به گزارش مجله باهام، فصل دوم از پروژه روزمرگی های معاصر، با نام فراموشی به نمایشگاه گردانی علی میراسماعیلی برگزار می گردد.

نمایش فصل دوم روزمرگی های معاصر با موضوع فراموشی

به گزارش خبرنگاران، فصل اول این پروژه کجواج ها نام داشت که تیر ماه در گالری سایه به نمایش درآمد. هنرمندان منتخب برای شرکت در هر یک از فصل های این پروژه، بدون وابستگی به هر یک از سبک ها یا شیوه های فراوری اثر هنری، با رویکردی فرا رشته ای، سعی در نمایش مفهوم روزمرگی در شکل معاصر آن دارند.

علی میراسماعیلی درباره فصل دوم پروژه فراموشی نوشته است: لمس تکان دهنده رخداده ها در ساز و کار معمول زندگی و ادراک رنج مضاعف ناتوانی در برار آن ها، سبب شد که انسان معاصر در انتهای روزمرگی دست به فراموشی بزند، چنان که گویی چیزی وجود نداشته و اتفاقی نیفتاده است. فراموشی به کوشش ناخودآگاه و اجتناب ناپذیر انسان معاصر برای به یاد نیاوردن می پردازد.

زینب بابایی، منیر ساداتی، معصومه شصتی، ماه نو شیرزاد، کتایون عدالت، زهرا فرهودی و فروغ وجدانخواه هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از 20 تا 25 مهر ماه از ساعت 17 تا 21 به گالری سایه واقع در خیابان کریمخان، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، پلاک 21 مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 63

به "نمایش فصل دوم روزمرگی های معاصر با موضوع فراموشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش فصل دوم روزمرگی های معاصر با موضوع فراموشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید