نگی که نگفتی با نقد طنازانه می آید

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران، مجتبی احمدی تهیه کننده برنامه نگی که نگفتی درباره پخش فصل جدید این برنامه گفت: برنامه نگی که نگفتی در فصل جدید به هنجارها و ناهنجاری های اجتماعی در فضایی مفرح می پردازد.

نگی که نگفتی با نقد طنازانه می آید

وی ادامه داد: نمایش، آنالیز اخبار روز در کنار همه اتفاقات روتین، پرداختن به موضوع محوری هفتگی که در اتاق فکر برنامه طراحی می گردد، رویکرد فصل جدید برنامه خواهد بود.

کارگردان برنامه نگی که نگفتی با اشاره به اینکه در این فصل بی تعارف هستند، اعلام کرد: مخاطبان هر برنامه تلویزیونی از تیم سازنده توقعاتی دارند که نمی توان آنها را نادیده گرفت. در این روزها که پیش فراوری برنامه انجام می گردد ارتباطی هم با مخاطبان فصل های قبلی برنامه در فضای مجازی داشته ایم که به یک درخواست مشترک از طرف آنها رسیدیم و آن هم این است که بی تعارف باشیم.

احمدی در انتها گفت: ارتباط با مخاطب در فصل جدید بیش از پیش خواهد بود، اخبار روز را با زبان خودمان منعکس و آنالیز می کنیم و در هفته ابتدایی پخش، جدا از خط محوری هفته که با سوال از کی چی می خواهیم! و از کی و از کجا چی می شنویم! مطرح می گردد به جام ملت های آسیا هم خواهیم پرداخت.

نگی که نگفتی از امشب، شنبه تا سه شنبه حوالی ساعت 21 روی آنتن شبکه دو می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 130

به "نگی که نگفتی با نقد طنازانه می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگی که نگفتی با نقد طنازانه می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید