پایگاه استعدادیابی در مناطق محروم کرمان ایجاد گردد

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران، علی قرایی بعدازظهر شنبه در نشست با مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: بزرگترین مشکل استان کرمان هیئت های فوتبال شهرستان ها هستند به همین دلیل تمام توان خود را برای توانمندسازی و احیاء هیئت های فوتبال شهرستان ها گذاشته ایم.

پایگاه استعدادیابی در مناطق محروم کرمان ایجاد گردد

وی اضافه کرد: تا زمانی که فوتبال در شهرستان ها جان نگیرد فوتبال استان رونق پیدا نمی کند، متاسفانه در سالهای اخیر به فوتبال شهرستانها بهای کمی داده شده و عقب ماندگی زیادی در آموزش، مسابقات و تیم ها داریم.

قرایی بیان نمود: در این هشت ماهی که من مسئولیت هیئت فوتبال استان را بر عهده گرفتم 41 سفر به شهرستان های مختلف استان داشته ام که بیشتر آنها به شهرستان های جنوبی بود و عمق محرومیت را در این شهرستان ها می توان دید .

وی ابراز داشت: نمی توانیم در کرمان بنشینیم و بی خیال شهرستانها بشویم زیرا وجدان، شرع و جایگاه که ما روی آن می نشینیم به ما این اجازه رو نمی دهد که بیکار بشینیم و دغدعه محرومیت جنوب، شرق و برخی شهرهای شمالی استان را نداشته باشیم.

رئیس هئیت فوتبال استان کرمان گفت: استعدادهای فوتبالی در جنوب و شرق استان نهفته است اما متاسفانه منابع در شمال استان است .

وی بیان کرد: سه تیم مس کرمان، گل گهر سیرجان و مس رفسنجان در سال بالای 25 میلیارد تومان هزینه می نمایند اما در جنوب استان تیم ها لنگ یک توپ هستند.

قرایی اضافه کرد: می طلبد با یک برنامه ریزی مدون کاری انجام دهیم تا جنوب، شرق و برخی از شهرهای شمالی استان را مانند شمال استان توانمند کنیم.

وی تاکید نمود: ما در تمامی انتصابات خود از نمایندگان مشورت می گیریم و اعتقاد داریم باید همراه و هم گام با نماینده مجلس، مسئولان شهرستان و امام آدینه باشیم و تا کنون هر کاری انجام داده ایم با نظر آنها بوده لست.

رئیس هئیت فوتبال استان کرمان بیان اضافه کرد: امروز هم درخواست داریم نمایندگان مجلس دست ما را بگیرند تا محرومیت را از جنوب و شرق استان کرمان رفع کنیم.

قرایی توضیح داد: پیشنهاد ما برای محرومیت زادیی از این مناطق این است که از هم اکنون به فکر باشیم در بودجه سال آینده این سه باشگاه 5 درصد بودجه ورزشی خود را صرف پایگاه های استعدادیابی در جنوب، شرق و برخی شهرهای استان کرمان نمایند.

وی گفت: ما نمی گوییم پول دهند ما لباس و غیره بخریم و در اختیار بگذاریم این کار ما نیست و تنها درخواست داریم پایگاه استعداد یابی در این مناطق راه اندازی نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 134

به "پایگاه استعدادیابی در مناطق محروم کرمان ایجاد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایگاه استعدادیابی در مناطق محروم کرمان ایجاد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید