پرونده مالی پرسپولیس با بدهی بسته شد، طلب دایی و همامی باقی ماند!

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران، باشگاه های لیگ برتری تا شب گذشته (شنبه شب) فرصت داشتند تا مدارک مالی خود را برای صدور مجوز حرفه ای از سوی AFC به کمیته مسابقات ارسال نمایند.

پرونده مالی پرسپولیس با بدهی بسته شد، طلب دایی و همامی باقی ماند!

باشگاه پرسپولیس که در دو فصل گذشته موفق گردیده بود قهرمان لیگ برتر گردد برای حضور در بازی های فصل آینده رقابت های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا احتیاج به کسب این مجوز داشت. از این رو تمام کوشش خود را به کار بست تا با تسویه بدهی های خود، احتمال صدور مجوز حرفه ای ر افزایش دهد.

مدیران این باشگاه در ماه های گذشته به دلیل احکام کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال علیه این باشگاه مجبور به پرداخت بدهی های آنتونی گولچ و فرناندو گابریل شدند تا خطر کسر امتیاز و محرومیت مجدد را پشت سر بگذارند. از این رو مطالبات بازیکنان داخلی که سابقه مربیگری و بازی کردن در پرسپولیس را داشتند باقی ماند تا در پرداخت آنها دچار مشکل شوند.

علی دایی، مسعود همامی و محمدامین آرام طبع اشخاصی بودند که سابقه حضور در پرسپولیس را داشتند اما به دلیل طلب هایشان دست به شکایت زده بودند. حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در طول این مدت فرصت زیادی برای تسویه با آنها داشت کار را به روز آخر کشاند و تنها توانست رضایت محمدامین آرام طبع را با پرداخت بدهی جلب کند.

فرصت اندکی سرخابی ها برای پرداخت بدهی سبب شد تا رئیس فدراسیون فوتبال نیز مجبور به دخالت در این موضوع گردد. مهدی تاج با طلبکاران پرسپولیس تماس گرفت اما وی نیز موفق نشد بدهی پرسپولیس به داخلی ها را صفر کند.

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مصاحبه با خبرنگاران، درباره این موضوع گفت: کوشش بسیار زیادی کردیم تا بتوانیم بدهی هایمان را پرداخت کنیم. اما واقعا برخی بدهی ها طوری است که نمی توانستیم یک شبه تسویه کنیم. مسئولان فدراسیون هم پیگیر امور جاری بودند اما مهمتر از تمام این یاری ها، پولی بود که باید به طلبکاران پرداخت می کردیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس توضیح داد: نتوانستیم بدهی مان به آقایان علی دایی و مسعود همامی را پرداخت کنیم تا پرونده مالی باشگاه با میزان بدهی مشخصی به AFC ارسال گردد.

وی ادامه داد: پیشرفت بسیار زیادی در شفافیت مالی داشتیم. بدهی های باقیمانده کلانی را پرداخت کردیم و امیدوار هستیم بتوانیم در آینده نزدیک، بدهی های خود را به صفر برسانیم. از این رو بعید می دانم مسئله ای برای صدور مجوز حرفه ای به وجود بیاید. چون پیشرفت های قابل قبولی داشته ایم.

باشگاه پرسپولیس همچون بسیاری از باشگاه های داخلی کشور باید منتظر تایید نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای صدور مجوز حرفه ای باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 38

به "پرونده مالی پرسپولیس با بدهی بسته شد، طلب دایی و همامی باقی ماند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده مالی پرسپولیس با بدهی بسته شد، طلب دایی و همامی باقی ماند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید