کریم بوستانی: مبعلی گفت به فولاد می رود اما قصد بازی کردن ندارد، ایمان یک وزنه مهم برای ما بود

به گزارش مجله باهام، کریم بوستانی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ایمان مبعلی یک وزنه مهم برای تیم ما بود و اگر می ماند، قطعاً به تیم مان یاری می کرد.

کریم بوستانی: مبعلی گفت به فولاد می رود اما قصد بازی کردن ندارد، ایمان یک وزنه مهم برای ما بود

کریم بوستانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره جدایی ایمان مبعلی از استقلال خوزستان گفت: مبعلی خودش قصد جدایی داشت و بعد از مذاکره با مسئولان باشگاه در نهایت جدا شد. اگر ایمان می ماند قطعاً می توانست به تیم ما یاری کند. او یک وزنه تأثیرگذار برای استقلال خوزستان بود که تجربه اش در این شرایط سخت به درد تیم ما می خورد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا باشگاه استقلال خوزستان با جدایی این بازیکن موافقت کرد، گفت: مسولان گروه ملی و فولاد در این مورد با یکدیگر مذاکراتی داشتند. البته مبعلی هم قصد جدایی داشت، چون می خواست به فولاد خوزستان برود. حتی ایمان با آقای قطبی هم صحبت نموده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص اینکه آیا قرار است مبعلی در فولاد خوزستان هم بازی کند، مطرح نمود: نمی دانم مبعلی در فولاد مربیگری خواهد نمود یا اینکه می خواهد بازی کند، ولی مبعلی به من گفت که به فولاد می رود تا مربی گردد. ایمان به من گفت که قصد بازی کردن ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 137

به "کریم بوستانی: مبعلی گفت به فولاد می رود اما قصد بازی کردن ندارد، ایمان یک وزنه مهم برای ما بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریم بوستانی: مبعلی گفت به فولاد می رود اما قصد بازی کردن ندارد، ایمان یک وزنه مهم برای ما بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید