گریزمان در رویای توپ طلا

به گزارش مجله باهام، فرانس فوتبال اسامی 30 نامزد نهایی توپ طلا را گفت. نام آنتوان گریزمان هم در میان آنها دیده می گردد. این مهاجم اتلتیکو مادرید در مراسم بهترین های فیفا در فهرست نامزدهای عنوان بهترین بازیکن سال حضور نداشت اما حالا می خواهد که توپ طلا را ببرد. او می گوید: توپ طلا باعث می گردد چشمانم برق بزند. توپ طلا باید به یک بازیکن فرانسوی برسد.

گریزمان در رویای توپ طلا

فرانسه با درخشش گریزمان فاتح جام جهانی 2018 شد. او در دیدار نهایی این مسابقات به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و همچنین بهترین بازیکن لیگ اروپا هم بود و در آن مسابقات در فینال دو گل زد.

به نظر می رسد که لوکا مودریچ رقیب او در راه کسب توپ طلا است. این بازیکن اهل کرواسی جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را برده و عنوان بهترین بازیکن سال یوفا را هم پس از فتح لیگ قهرمانان با رئال مادرید کسب نموده است. مودریچ همچنین در فینال جام جهانی حضور داشت.

بازیکنان اتلتیکو مادرید بر این باورند که گریزمان باید توپ طلا را ببرد. لوکاس هرناندس، هم تیمی او در فرانسه و در اتلتیکو می گوید: آنتوان شایسته کسب این عنوان است. دیه گو گودین، مدافع اتلتیکو هم گفته: او دیگر چه کاری باید انجام بدهد تا این جایزه را به دست بیاورد؟

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 64

به "گریزمان در رویای توپ طلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گریزمان در رویای توپ طلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید