آخرین پروژه گردشگری ماجراجویانه در راس الخیمه

به گزارش مجله باهام، راس الخیمه واقع در امارات متحده عربی، مقصد پیشروی گردشگری ماجراجویی در خاورمیانه به زودی یک پروژه نو و هیجان انگیز را افتتاح خواهد نمود.

آخرین پروژه گردشگری ماجراجویانه در راس الخیمه

اداره توسعه جهانگردی راس الخیمه خبر از شروع ساخت و ساز یک پروژه جهانگردی ماجراجویانه پرچمدار در این منطقه داده است.

تور زیپ لاین جبل جایس (Jebel Jais) در پارک ماجراجویی نو توروردی (Toroverde) بر فراز بلندترین کوهستان امارات متحده عربی، واقع خواهد شد.

این پروژه نو، یک جاذبه جهانگردی دنیای دیگر به این پلت فورم جهانگردی ماجراجویانه در حال توسعه در امارات متحده عربی اضافه و در عین حال، موقعیت راس الخیمه را به عنوان یک مقصد جهانگردی رو به پیشرفت و پیشرو در منطقه، تقویت خواهد نمود.

ترن های هوایی نو به وسیله اداره پارک ماجراجویی توروردی به پروژه جبل جایس فلایت، بلندترین زیپ لاین دنیا با 2.8 کیلومتر طول، نیز اضافه خواهند شد.

راه اندازی این پارک ماجراجویی نو، یکی از اهداف بزرگ و مهم راس الخیمه در جهت توسعه و توسعه پیشنهادات جهانگردی ماجراجویانه به شمار می آید؛ شهری که به سرعت به عنوان قطب جهانگردی ماجراجویانه منطقه شناخته شده است.

در نیمه اول سال 2018، امارات متحده عربی با میزبانی از 66 درصد کل بازدیدکنندگان منطقه و معرفی پروژه های خلاقانه و نو مطابق با علایق مردم بومی و جهانگردان بین المللی و سرمایه گذاری در بخش صنعت جهانگردی ماجراجویانه دنیای، در جهت درستی قرار داشته است.

هایتام ماتار (Haitham Mattar)، مدیر اجرایی اداره توسعه جهانگردی راس الخیمه، گفت:

ما بسیار راضی هستیم که شروع ساخت و ساز پروژه پارک نو ماجراجویی در جبل جایس را به دنیایان، اطلاع دهیم. پروژه ای که بخشی از پیشنهادات صنعت جهانگردی ما است که در معرفی راس الخیمه به عنوان یک مقصد دنیای، نقش مهمی ایفا می نماید.

با شمار رو به افزایش بازدیدکنندگان که سال به سال شاهد آن هستیم، ما باور داریم که معرفی جاذبه های نو برای حفظ موقعیت قوی راس الخیمه در نقشه جهانگردی دنیای، امری ضروری و مهم است.

ماتار افزود:

راه اندازی پارک ماجراجویی نو در نیمه اول سال 2019، ما را یک قدم به هدف تبدیل شدن به مقصد بین المللی شناخته شده، نزدیک می نماید. ما قصد داریم تا سال 2025، سه میلیون جهانگرد به این منطقه جذب کنیم.

بول میز (Bull Maze) در سکوی بازدید پارک در نیمه دوم سال آینده راه اندازی خواهد شد. این پروژه شامل یک محوطه با 35 مانع سخت معلق در هوا، واقع در سه طبقه در یک ساختمان با ارتفاع 20 متر خواهد بود و شرکت کنندگان را با چالشی بزرگ و پر هیجان روبه رو خواهد نمود.

برج کوهنوردی (Climbing Tower) در سکوی بازدید پارک نیز شامل فعالیت هایی از محدوده کوهنوردی آسان برای بچه ها تا پله های مارپیچ و سقوط آزادهای هیجان انگیز با استفاده از آخرین تکنولوژی برای آزمایش توانایی های هیجان طلبان افراطی خواهد بود.

ریکاردو لیزانو، مدیر اجرایی پروژه توروردی گفت:

ما بسیار هیجان زده هستیم که ساخت و ساز این سه تجربه هیجان انگیز نو را شروع کنیم. تور زیپ لاین که قرار است در فوریه سال 2019 افتتاح گردد، شامل هفت زیپ لاین بر فراز جبل جایس از ابتدا تا انتهای آن خواهد بود که به گزینه پل های معلق، صخره نوردی با طناب و پلت فورم هایی با طراحی خلاقانه که شما را به یاد لانه پرندگان می اندازند و حسی بینظیر از نزدیکی به طبیعت به شرکت کنندگان القا خواهد نمود، متصل می گردد.

راس الخیمه در اوایل سال جاری به وسیله ورلد تراول اواردز (World Travel Award)، با پبشنهادات نو در جهت توسعه این بخش، به عنوان مقصد جهانگردی ماجراجویی پیشرو در خاورمیانه شناخته شد.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2120

به "آخرین پروژه گردشگری ماجراجویانه در راس الخیمه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین پروژه گردشگری ماجراجویانه در راس الخیمه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید