بازگشت روسی و بالزارتی به تیم ملی ایتالیا

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی ایتالیا برای بازی های باقی مانده تیمش در مرحله انتخابی جام جهانی 2014، مهاجم فیورنتینا و مدافع رم را به اردوی آتزوری فراخواند.

بازگشت روسی و بالزارتی به تیم ملی ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایتالیا که پیش از این صعود خود به جام جهانی 2014 برزیل را قطعی نموده است، در 2 بازی باقی مانده خود در مرحله انتخابی این رقابت ها در قاره اروپا برابر تیم های ملی دانمارک و ارمنستان به میدان خواهد رفت. اردوی تدارکاتی لاجوردی پوشان که روز آدینه در کپنهاگن برابر دانمارک قرار خواهند گرفت و 4 روز بعد در استادیوم سن پائولو شهر ناپل (استادیوم تیم ناپولی) میزبان ارمنستان خواهند بود از امروز (دوشنبه) شروع می گردد و چزاره پراندلی از جوزپه روسی، مهاجم فیورنتینا که دوران طولانی مدت مصدومیت زانویش را پشت سر گذاشته است و فدریکو بالزارتی، مدافع رم برای حضور در این اردو دعوت به عمل آورده است.

روسی در این فصل از رقابت های سری A 5 گل برای فلورانسی ها به ثمر رسانده است و یکی از بهترین گلزنان کالچو تا خاتمه هفته هفتم این رقابت ها بوده است. بالزارتی هم که برای اولین بار از ماه نوامبر سال 2012 به تیم ملی ایتالیا دعوت شده به خاطر عملکرد تحسین برانگیزش در خط دفاع رم به خصوص در جریان بازی دربی که به لاتزیو گل هم زد، دعوت شده است. او در صدرنشینی رم در جدول رده بندی سری A نقش پررنگی ایفا نموده است.

از نکات جالب توجه در فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی ایتالیا، حضور ماریو بالوتلی، مهاجم جنجالی میلان است که با وجود حواشی اخیرش و محرومیت 3 جلسه ای به خاطر پرخاش به داور، باز هم در جمع ملی پوشان دیده می گردد. الگری چندی پیش اعلام نموده بود که تصور می نماید مهاجم منچسترسیتی تاوان اشتباهی را که نموده، پرداخته است.

نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی ایتالیا:

دروازه بانان: بوفون (یوونتوس)، مارکتی (لاتزیو)، سیریگو (پاری سن ژرمن)

مدافعان: آباته (میلان)، آستوری (کالیاری)، بالزارتی (رم)، بونوچی (یوونتوس)، کیه لینی (یوونتوس)، دی سیلوستری (سمپدوریا)، پاسکوال (فیورنتینا)، رانوکیا (اینتر)

هافبک ها: آکوییلانی (فیورنتینا)، کاندروا (لاتزیو)، دِروسی(رم)، دامیانتی (بولونیا)، فلورنزی (رم)، جاچرینی (ساندرلند)، مارکیزیو(یوونتوس)، مونتولیوو(میلان)، پیرلو (یوونتوس)، پولی (میلان)، تیاگو موتا (پاری سن ژرمن)، وراتی (پاری سن ژرمن)

مهاجمان: بالوتلی(میلان)، چرچی (تورینو)، جیلاردینو (جنوا)، اینسینیه (ناپولی)، اوسوالدو (ساوتهمپتون)، روسی (فورنتینا)

منبع: تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 314

به "بازگشت روسی و بالزارتی به تیم ملی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت روسی و بالزارتی به تیم ملی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید