طراحی سایت: با 12 وب سایت برتر دانلود عکس پس زمینه آشنا شوید

به گزارش مجله باهام، در این مقاله قصد داریم 12 وب سایت برتر برای دانلود عکس پس زمینه را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن ها بتوانید با توجه به سلیقه خود به دانلود عکس های پس زمینه مد نظرتان بپردازید و جلوه تازه ای به دیوایس خود بدهید. بنابراین اگر انتخاب عکس پس زمینه باکیفیت برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، با خبرنگاران مگ تا انتهای این مقاله همراه باشید.

طراحی سایت: با 12 وب سایت برتر دانلود عکس پس زمینه آشنا شوید

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

یکی از قابل توجه ترین و موثرترین مقوله هایی که زیبایی فضای داخلی دیوایس های هوشمند نظیر گوشی، تبلت و کامپیوتر را دو چندان می نمایند، انتخاب عکس پس زمنیه مناسب است. اگر شما از کاربران حساسی باشید و یا به زیبایی عکس پس زمینه دیوایس خود اهمیت زیادی بدهید، بدون شک گاهی اوقات در جست وجو برای یافتن یک عکس مناسب با مشکلاتی زیادی روبرو می شوید. عواملی نظیر کیفیت، کمیت، موضوع ها و طراحی از جمله مقوله هایی هستند که ممکن است شما را در انتخاب یک تصویر مناسب به عنوان عکس پس زمینه دیوایستان سردرگم نمایند.

در دنیای امروز وب سایت های مختلفی تحت عنوان سایت های دانلود عکس پس زمینه وجود دارند که شما می توانید از این وب سایت ها استفاده نموده و تصاویر با کیفیت را برای دیوایس خود دانلود کنید. قبل از اینکه به معرفی این وب سایت ها بپردازیم، باید اشاره کنیم که منظور از یک تصویر پس زمینه با کیفیت بالا (HD) برای دیوایس های مختلف چیست؟

اگر نمایشگر کامپیوترها را در نظر بگیریم، معمولاً با عرض و ارتفاع بر حسب پیکسل مقدار گیری می شوند. به عنوان نمونه، یک صفحه نمایش 1080p دارای عرض 1920 پیکسل در ارتفاع 1080 پیکسل است. از آنجایی که رزولوشن 1080p همان FullHD در نظر گرفته می گردد، بنابراین این مبنای ما برای تصاویر پس زمینه با وضوح بالا است. شما می توانید از تصاویر کوچک تر و یا بزرگ تر متناسب با مقدار دیوایستان، به عنوان عکس پس زمینه بهره ببرید. در ادامه به معرفی 12 وب سایت برای دانلود این عکس ها خواهیم پرداخت.

1. وب سایت InterfaceLIFT

عکس های منظره ها مختلف کره زمین، تصاویر پس زمینه فوق العاده ای برای دیوایستان هستند و هزاران مورد از آن ها در این وب سایت در دسترس است. InterfaceLIFT به طور اتوماتیک وضوح صفحه نمایش شما را تشخیص می دهد و تصاویر پس زمینه با کیفیت بالا را برای آن مقدار نشان می دهد. با این حال، می توانید روی کادر کشویی زیر یک عکس پس زمینه کلیک کنید تا وضوح آن را تغییر دهید.

برای دانلود عکس پس زمینه از این وب سایت، در زیر هر عکس گزینه دانلود قرار گرفته است که با کلیک یا لمس آن، عکس خود را دانلود نموده و روی پس زمینه تنظیم کنید. اگر علاقمند به عکاسی هستید، می توانید اطلاعات مربوط به عکاس این تصویر را مشاهده کنید. به صورت پیش فرض این وب سایت، تصاویر را بر اساس زمان ارسال و قرار گرفتن در وب سایت به شما نشان می دهد که می توانید این شکل را نیز با تغییر به حالت هایی نظیر تعداد دانلود، امتیاز یا به صورت تصادفی تغییر دهید.

اگر تعداد زیادی از تصاویر این وب سایت را دوست دارید، یک گزینه دانلود کلی نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد همه تصاویر یک سال خاص را به صورت یکجا دریافت کنید، اما باید توجه داشته باشید که این گزینه رایگان نیست. بعلاوه در این وب سایت یک گزینه تغییر وضوح برای پیدا کردن تصاویر پس زمینه با نسبت های خاص یا برای چندین نمایشگر نیز وجود دارد.

2. وب سایت Wallhaven

وب سایت Wallhaven پای شما را به فهرست بسیاری از برترین تصاویر پس زمینه باز می نماید. اگرچه در این وب سایت تصاویر با کیفیت میانه هم دیده می گردد، اما عمده تصاویر پس زمینه با کیفیت 1080p برای دانلود در دسترس کاربران قرار دارند. شما می توانید در صفحه اصلی این وب سایت با استفاده از گزینه های Latest ،Toplist یا Random به جست وجوی عکس پس زمینه مد نظر خود بپردازید.

هنگامی که تصویر مورد علاقه خود را پیدا کردید، Wallhaven یافتن تصاویر مشابه را برای شما آسان می نماید. از گزینه Tags در نوار کناری سمت چپ استفاده نموده و گزینه Search for similar را برای نمایش تصاویر مشابه انتخاب کنید. یا حتی شما می توانید با انتخاب رنگی را از تصویر، از آن برای جست وجو در سایر عکس های پس زمینه بهره ببرید. اگر می خواهید عکس پس زمینه مد نظر خود را با وضوح متفاوت دانلود کنید، گزینه Crop & Scale Download را در زیر بخش Tools انتخاب کنید تا مقدار پیش فرض متفاوتی را انتخاب نموده یا به صورت دستی آن را تنظیم نمایید.

3. وب سایت Reddit

وب سایت Reddit یکی از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی دنیا است که چندین زیرمجموعه اختصاص داده شده به تصاویر پس زمینه دارد. باید خاطر نشان کنیم که در این وب سایت چندین انجمن فعال پیدا خواهید کرد که همواره عکس های پس زمینه نو را در اختیار کاربران قرار می دهند. بیشتر این تصاویر نیز با کیفیت 1920 در 1080 هستند.

محبوب ترین زیرمجموعه این وب سایت، /r/wallpaper است که بیش از یک میلیون عضو دارد. اگر آنچه را که در پیش هستید در این وب سایت پیدا نکردید، می توانید به دیگر زیرمجموعه این سایت یعنی /r/wallpapers نیز نگاهی بیندازید. هر دوی این وب سایت ها اعضای مشترک زیادی دارند و طبیعی است که بسیاری از عکس های پس زمینه در هر دو وب سایت دیده شوند. اما ارزش آن را دارد که هر دو را برای یافتن عکس پس زمینه مناسب خود مورد آنالیز قرار دهید.

در نهایت، اگر در پی تصاویر پس زمینه با وضوح بالاتر هستید، می توانید از سایت /r/WQHD-Wallpaper بهره ببرید. WQHD (wide quad HD) اصطلاحی برای رزولوشن 2560×1440 است که با نام 1440p نیز شناخته می گردد. بنابراین، این تصاویر برای نمایشگرهای 1440p و 4K مناسب هستند.

4. وب سایت Simple Desktops

اگر پیشنهادات دیگر سایت ها از نظرتان شلوغ و درهم و برهم است، وب سایت Simple Desktops را امتحان کنید. این سایت عکس های پس زمینه مینیمال و ساده ای را ارائه می دهد که بسیار مجذوب کننده هستند. جست وجو در این وب سایت هم بسیار لذت بخش است. بدین صورت که روی تصویر مورد نظر کلیک نموده و سپس آن را ذخیره کنید.

بعلاوه هیچ گونه تبلیغات آزار دهنده ای در این سایت وجود ندارد. همه عکس های آپلود شده در این وب سایت، رزولوشن 2880×1800 دارند و از آنجا که بسیار ساده هستند، می توانید به راحتی آن ها را برای نمایشگر های کوچک تر برش دهید.

5. وب سایت WallpaperStock

وب سایت WallpaperStock، یکی از بزرگ ترین وب سایت های دانلود عکس پس زمینه از لحاظ تعداد و تنوع به شمار می رود. از دسته بندی های سمت راست صفحه برای جستجو بر اساس گروه بندی هایی مانند ماشین ها، حیوانات و دنیا بهره ببرید. اگر دوست دارید، می توانید رزولوشن دلخواه خود را از سمت چپ انتخاب نموده تا بر اساس مقدار صفحه نمایش عکس های پس زمینه به نمایش در بیاید. اما اگر این کار را نکردید ایرادی ندارد، زیرا به محض ورود به صفحه تصاویر، تمام رزولوشن های موجود را خواهید دید.

از آنجا که این وب سایت نیز رزولوشن نمایشگر شما را تشخیص می دهد، می توانید به سادگی روی عکس مورد نظر خود کلیک نموده تا در مقدار متناسب با نمایشگر باز گردد. سپس طبق معمول می توانید به راحتی آن را ذخیره کنید.

6. وب سایت HDwallpapers

همانطور که از نام این وب سایت معین است، HDwallpapers به کاربران خود تعداد بسیار زیادی تصویر پس زمینه HD و باکیفیت ارائه می دهد. همچون آنچه تا به امروز دیده ایم، می توانید علاوه بر آنالیز تصاویر نو و مد نظر خود، به آنالیز دسته بندی های مختلف نیز بپردازید.

شما بعلاوه می توانید روی گزینه Available Resolutions کلیک نموده و عکس های پس زمینه را با رزولوشن مورد نظر خود دانلود کنید. تنها مشکل سایت HDwallpapers این است که شما برای دانلود عکس پس زمینه باید 10 ثانیه صبر کنید. بنابراین، اگر در پی دانلود هم زمان بسیاری از تصاویر پس زمینه هستید، وب سایت HDwallpapers ممکن است برترین انتخاب برای شما نباشد.

7. وب سایت WallpapersWide

اگر همچنان در پی دانلود عکس های پس زمینه مجذوب کنندهی هستید، وب سایت WallpapersWide می تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد. این وب سایت می تواند آنچه شما انتظارش را دارید، ارائه دهد. در wallpaperswide می توانید تصاویر انتزاعی و ماورایی بسیار زیبایی با افکت های فوق العاده را دانلود نموده و در پس زمینه دیوایستان مورد استفاده قرار دهید.

برای استفاده از این وب سایت کافی است تا ماوس را روی یک تصویر قرار دهید و روی آیکونی که ظاهر می گردد کلیک کنید تا با وضوح فعلی به صفحه دانلود عکس پس زمینه بروید. بعلاوه، می توانید یک تصویر را انتخاب نموده و تمام وضوح های آن را مورد آنالیز قرار دهید. علاوه بر آن، این وب سایت به شما امکان می دهد تا بر اساس نسبت تصویر یا وضوح به جست وجوی تصاویر مد نظر خود بپردازید.

با حجم زیاد دسته بندی هایی که این سایت به شما ارائه می دهد، به راحتی می توانید عکس پس زمینه مد نظر خود را پیدا کنید. تنها مسئله ای که این سایت دارد، این است که در تصاویر دانلود شده واترمارک کوچکی مشاهده خواهید کرد. از دیگر قابلیت های این وب سایت می توان به بخش نوترین و برترین ها، جستجو بر اساس تگ و موضوع و توانایی عضویت و آپلود تصاویر جهت ثبت در سایت نیز اشاره نمود.

8. وب سایت Goodfon

Goodfon مجموعه جالبی از تصاویر پس زمینه با کیفیت های HD، 2K، 4K و 5K دارد که می توانید از آن ها لذت ببرید. این عکس های پس زمینه در دسته بندی های مختلفی مانند منظره ها زیبا، فانتزی، فیلم ها، گل ها و موارد دیگر قرار می گیرند. شما می توانید عکس های پس زمینه موجود در این وب سایت را بر اساس تعداد دانلودها، رتبه بندی، دسته بندی یا تصادفی جست وجو کنید. تصاویر پس زمینه عریض نیز در این سایت دیده می شوند.

9. وب سایت WallHere

وب سایت WallHere دارای مجموعه گسترده ای از تصاویر پس زمینه رایگان و با کیفیت بالا است. این سایت بعلاوه تصاویر پس زمینه ارسال شده به وسیله اعضای مختلف را نیز در دسترس قرار می دهد و شما می توانید تصاویر را حتی بر اساس دوربینی که عکس با آن گرفته شده، جست و جو کنید.

10. وب سایت Wallup.net

Wallup.net تصاویر پس زمینه و عکس های با وضوح بالا و رایگان را برای گوشی هوشمند، تبلت و دسکتاپ ارائه می دهد. شما بعلاوه می توانید عکس های پس زمینه را با استفاده از کلمات کلیدی و بعلاوه تگ های مختلف جستجو کنید. ایجاد یک حساب کاربری نیز در این وب سایت امکان پذیر است و مجموعه های نو و بعلاوه تصادفی از عکس های پس زمینه را در اختیار شما قرار می دهد.

11. وب سایت WallpaperUP

کاربران با استفاده از این وب سایت قادر خواهند بود تصاویر پس زمینه با کیفیت HD که برای گوشی، کامپیوتر و تبلت مناسب هستند را دانلود نمایند. این سایت تصاویر پس زمینه نو خود را در صفحه اول به کاربران نشان می دهد و بعلاوه امکان جست وجو در بسیاری از طبقه بندی های مختلف با مقدار ها و وضوح متفاوت در این وب سایت میسر است.

12. وب سایت SkitterPhoto

Skitter Photo یکی دیگر از برترین وب سایت های دانلود عکس پس زمینه است که می توانید تصاویر پس زمینه مد نظر خود را به صورت رایگان از آن دانلود کنید. تصاویر ارائه شده در این وب سایت تحت مجوز Creative Commons CC0 منتشر می گردد. همه تصاویر از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و به وسیله اعضای Skitterphoto خلق شده اند.

سخن آخر

پیدا کردن عکس های پس زمینه مناسب و باکیفیت دردسرهای خاص خود را دارد. در واقع بسیاری از کاربران برای انجام دادن این کار تنها از وب سایت گوگل استفاده می نمایند و به نتایج جست وجوهای آن بسنده می نمایند، اما وب سایت های زیادی وجود دارند که می توانند تصاویر مد نظرتان را با برترین کیفیت در اختیار شما قرار دهند. در این مقاله به آنالیز و معرفی 12 وب سایت برتر برای دانلود عکس پس زمینه پرداختیم تا شما بتوانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن، تصاویر مورد نظر خود را پیدا نموده و رنگ و بوی نوی به دیوایستان بدهید. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

منبع: Makeuseof و techbuzzonline

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2195

به "طراحی سایت: با 12 وب سایت برتر دانلود عکس پس زمینه آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: با 12 وب سایت برتر دانلود عکس پس زمینه آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید