تور قطر: برگزاری 2 اردوی تیم امید در قطر و اروپا

به گزارش مجله باهام، رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد برای آمادگی بیشتر تیم فوتبال امید برای رقابت های قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی، این تیم دو اردوی تدارکاتی خواهد داشت.

تور قطر: برگزاری 2 اردوی تیم امید در قطر و اروپا

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال، دیشب در تماسی تلفنی با اردوی تیم امید، پیگیر آخرین شرایط تیم ملی زیر23 سال کشورمان در دوشنبه شد.

عزیزی خادم با اشاره به اینکه تیم امید در حال حاضر آینده فوتبال ملی در سال های پیش روست، بر لزوم برگزاری اردوهای داخلی و خارجی منظم تأکید کرد و خبر از هماهنگی با کمیته ملی المپیک برای آماده سازی هر چه بهتر تیم امید جهت شرکت در رقابت های بازی های آسیایی هانگژوی چین 2022 شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه تأکید کرد که با توجه به پیشنهاد خوب مهدی مهدوی کیا مبنی بر برگزاری رقابت ها و اردوهای تیم امید در روزهای فیفا، از مذاکرات با AFC در این باره اطلاع داد و گفت: پیشنهاد مهدوی کیا می تواند به همه تیم های زیر 23 سال کشورهای دیگر هم یاری کند.

عزیزی خادم در خاتمه گفت: فدراسیون فوتبال پس از خاتمه رقابت های انتخابی در تاجیکستان، در پی برگزاری چند بازی محبت آمیز برای تیم امید در قطر با حضور تیم های امید کره جنوبی و قطر است. بعلاوه یک اردوی اروپایی هم برای تیم امید تا پیش از رقابت های نهایی در ازبکستان که خرداد ماه سال آینده برگزار می گردد، ترتیب داده می گردد تا این تیم با آمادگی بیشتری پا به رقابت های نهایی زیر23 سال در ازبکستان و بازی های آسیایی هانگژو بگذارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1955

به "تور قطر: برگزاری 2 اردوی تیم امید در قطر و اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر: برگزاری 2 اردوی تیم امید در قطر و اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید