تحولات اساسی در روستاهای استان بوشهر در حال شکل گیری است

به گزارش مجله باهام، حمید حیدری بریدی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در راستای توسعه زیرساخت های روستایی استان بوشهر کوشش های خبوی اجرا شده و طرح های مهم و زیربنایی در دست اجرا است.

تحولات اساسی در روستاهای استان بوشهر در حال شکل گیری است

وی گفت: با حمایت های دولت، پیگیری های نمایندگان استان در مجلس، منابع داخلی بنیاد مسکن و برنامه ریزی و همت بلند مجموعه مدیریت این نهاد انقلابی در استان بوشهر تحولات اساسی در سطح روستاهای استان با شتاب قابل توجهی در حال شکل گیری است.

عبدالکریم شیخی شتان مدیر روابط عمومی بنیاد مسکن استان بوشهر نیز در مصاحبه با خبرنگاران بیان نمود: امروز با حضور معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، نماینده دشتی و تنگستان در مجلس از چندین پروژه در حال ساخت این اداره کل در سطح استان بازدید بعمل آمد و مجتمع 44 واحدی شهر خورموج نیز با زیربنای 94 مترمربع و مساحت 100 متر مربع برای هر واحد مسکونی، افتتاح و به بهره برداری رسید و کلید منازل تحویل مردم شد.

وی یادآور شد: برای ساخت هر واحد مسکونی 40 میلیون تومان تسهیلات بانکی کم بهره پرداخت شده که در مجموع 17.6 میلیارد ریال وام بانکی تامین شده و آورده متقاضیان نیز 15.4 میلیارد ریال بوده است.

وی اضافه کرد: بنیاد مسکن استان بوشهر 7 میلیارد ریال به صورت بلاعوض تامین نموده است.

شیخی شتان تاکید نمود: از برکات حساب 100 حضرت امام (ره) و خدمات بنیاد مسکن در محرومیت زدایی و احداث مسکن برای اقشار آسیب پذیر است.

وی یادآورشد: احداث منازل مسکونی در شهرها از جمله فعالیت های بنیاد مسکن است که با امضای تفاهمنامه با نهادهای حمایتی در حال اجراست.

مدیر روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: بازدید از روند اجرای ساخت پروژه 82 واحدی کنگان نیز از دیگر برنامه های امروز بود که با حضور معاون مسکن شهری بنیاد مسکن کشور صورت پذیرفت.

وی همچنین بازدید از فاز نخست مصلی شهر کنگان، و بازدید میدانی از دو زمین در شهرستانهای جم و عسلویه جهت آنالیز ایجاد مجتمع های مسکونی در این مناطق را از دیگر برنامه های امروز بیان کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 80

به "تحولات اساسی در روستاهای استان بوشهر در حال شکل گیری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحولات اساسی در روستاهای استان بوشهر در حال شکل گیری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید