سرمایه گذاری مشترک هدف تعاملات بین اصفهان باکشورهای اروپایی باشد

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران، علیرضا همدانیان ظهر سه شنبه در همایش فرصت های سرمایه گذاری اصفهان و ایالت بادن وورتمبرگ گفت: یکی از دلایل پیشرفت ایالت بادن وورتمبرگ توجه به شرکت های دانش بنیان بوده و از این حیث تشابهی بین دو منطقه وجود دارد چراکه اصفهان نیز راستا توسعه را از محل توجه به شرکت های دانش بنیان می پیماید.

سرمایه گذاری مشترک هدف تعاملات بین اصفهان باکشورهای اروپایی باشد

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

وی بیان داشت: در حال حاضر 450 شرکت دانش بنیان در اصفهان فعال هستند.

مشاور برنامه ریزی استاندار اصفهان اضافه نمود: سرمایه گذاری های مشترک باید هدف تعاملات بین اصفهان با کشورهای اروپایی باشد.

وی گفت: شرکت هایی از اروپا در ایران پیروز خواهند بود که بر سرمایه گذاری مشترک تمرکز نمایند.

همدانیان بیان داشت: نمی گوییم که به اقلام مصرفی نیاز نداریم اما همانطور که شرکت های اروپایی به دنبال سود به ایران سفر می نمایند، شرکت های ایرانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و تمایل داریم با سرمایه گذاری مشترک محصولات مصرفی و صادراتی در استان فراوری شوند.

وی اضافه نمود: اصفهان بازار بسیار خوب و ظرفیت ­ های فراوان برای سرمایه گذاری دارد و آگاه هستیم که ایالت بادن وورتمبرگ جزو ایالت های صنعتی و مالی آلمان است.

مشاور برنامه ریزی استانداری اصفهان اظهار داشت: سه تا چهار، دهه تحریم، ارتباطات بین المللی را کمرنگ نموده است به صورتی که در سال 2014 کل صادرات ایران به آلمان 360 میلیون دلار و واردات 2.4 میلیارد دلار بوده که هر دو رقم قابل قبول نیستند.

وی با اشاره به ویژگی های اقتصاد اصفهان گفت: حدود هشت درصد از GDP کشور از آن اصفهان است و از مقوله صنعت، معدن، طلا، نساجی و گردشگری رتبه اول کشور را دارد.

همدانیان اضافه نمود: پس از پیروزیت در توافق وین، شاهد حضور هیئت های متعدد اروپایی در کشور هستیم و در خصوص ایران و آلمان مشترکات بسیاری وجود دارد و نژاد مشترک آریایی و تبادل فرهنگی دیرینه بین این دو کشور بر این مشترکات می افزاید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 879

به "سرمایه گذاری مشترک هدف تعاملات بین اصفهان باکشورهای اروپایی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری مشترک هدف تعاملات بین اصفهان باکشورهای اروپایی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید