سفر هیئت بلند پایه مالی ـ سرمایه گذاری از کشور عمان به چابهار

به گزارش مجله باهام، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت: هیئت بلند پایه مالی ـ سرمایه گذاری از کشور عمان به چابهارسفر می نماید.

سفر هیئت بلند پایه مالی ـ سرمایه گذاری از کشور عمان به چابهار

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

حامد علی مبارکی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در چابهار گفت: یک هیات بلند پایه مالی - سرمایه گذاری از کشور عمان با هدف آنالیز فرصتهای تجاری و سرمایه گذاری امروز از بخشهای مختلف این منطقه بازدید می نمایند.

وی اضافه نمود: این هیئت متشکل از وزرای تجارت و صنایع و حمل و نقل و دیگر مقامات مالی کشورعمان است که علی اکبر سیبویه سفیر کشورمان در عمان، سعیدنژاد معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان بنادر و دریانوردی کشور و علی اوسط هاشمی، استاندار سیستان و بلوچستان و دیگر مقام های محلی این هیات را همراهی می نمایند.

مبارکی گفت: این هیئت به وسیله مرز دریایی وارد چابهار می شوند که بازدید از طرح توسعه بندر شهید بهشتی و اسکله شهید کلانتری از برنامه های سفر هستند.

وی توضیح داد: برگزاری 3 کارگروه در 3 پنل کاری جداگانه با موضوعات مختلف آنالیز و ارزیابی فرصتهای سرمایه گذاری از جمله راه اندازی خط کشتیرانی در محل باشگاه ملوانان اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با شرکت هیئت مالی ـ سرمایه گذاری کشور عمان و مقامات کشورمان صورت می گیرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 498

به "سفر هیئت بلند پایه مالی ـ سرمایه گذاری از کشور عمان به چابهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر هیئت بلند پایه مالی ـ سرمایه گذاری از کشور عمان به چابهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید