فرضیات فرانس فوتبال درباره تمایل مانه به ترک لیورپول و مقصد بعدی او

به گزارش مجله باهام، نشریه فرانسوی فرانس فوتبال مدعی شده؛ در صورتی که مهاجم سنگالی، قهرمان فصل گذشته اروپا را ترک کند، فقط به مقصد یک تیم خواهد بود.

فرضیات فرانس فوتبال درباره تمایل مانه به ترک لیورپول و مقصد بعدی او

به گزارش خبرنگاران، نشریه فرانس فوتبال در گزارشی به عنوان برای سادیو مانه، مقصد یا رئال مادرید است یا هیچ جای دیگر به آنالیز شرایط بازار جابجایی و شانس مشتریان مهاجم سنگالی لیورپول برای خرید او از قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا پرداخته است.

از اولین باری که شایعه پیوستن مانه به رئال مادرید مطرح شد دو سال می گذرد. آن موقع هم نشریه فرانس فوتبال این شایعه را مطرح نمود. در حقیقت فرانس فوتبال اولین رسانه ای بود که مدعی شد دیر یا زود این جابجایی رخ خواهد داد و تابستان سال گذشته نیز از این تیتر استفاده کرد: مانه اولین خرید زیدان برای فصل 20-2019 تبدیل می گردد. در همان گزارش فرانس فوتبال مدعی شد که استعفای زیدان در انتها فصل 19-2018 سبب شد که فرایند انتقال مانه متوقف گردد. با بازگشت زیدان به رئال اما فرانس فوتبال دوباره به بحث انتقال مانه به رئال مادرید دوباره پرداخته است.

طبق گزارش نشریه فرانسوی مانه فصل گذشته که نقش پررنگی در قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا داشت، پس از ناکامی در کورس کسب توپ طلا، اوقاتش تلخ شده است. ظاهراً او امیدوار بوده که به دومین بازیکن آفریقایی پس از ژرژ وه آ تبدیل گردد که توپ طلا را کسب می نماید اما نه تنها پیروز به کسب این جایزه نشد، بلکه در جمع سه نامزد نهایی کسب آن هم قرار نگرفت و بعد از لیونل مسی، فیرجیل فن دایک و کریستیانو رونالدو چهارم شد.

فرانس فوتبال اما شائبه دیگری هم برای تمایل پیدا کردن مانه به ترک لیورپول مطرح نموده و آن اظهارات یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول درباره کورس توپ طلای فصل گذشته بود که در آن فن دایک را لایق بردن این جایزه دانست.

در همین حال نشریه آ اس اسپانیا در گفت و گویی با کیتا بالده هم تیمی مانه در تیم ملی سنگال، از او پرسیده است که آیا تیمی هست که بتواند مانه را برای ترک لیورپول وسوسه کند و او اینگونه پاسخ داد: این به خیلی چیزها بستگی دارد. نمی دانم چه تصمیمی بگیرد اما مطمئن نیستم که او تا آخر عمرش بخواهد در لیورپول بماند.

مانه که سال 2016 با قراردادی 34 میلیون پوندی از تیم ساوتهمپتون به لیورپول پیوست، تا سال 2023 با این تیم قرارداد دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1081

به "فرضیات فرانس فوتبال درباره تمایل مانه به ترک لیورپول و مقصد بعدی او" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرضیات فرانس فوتبال درباره تمایل مانه به ترک لیورپول و مقصد بعدی او"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید