فوتسالیست قمی بهترین بازیکن مسابقه ایران و ویتنام شد

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران: علی اصغر حسن زاده فوتسالیست قمی با به ثمر رساندن 3 گل و درخشش خیره کننده بهترین بازیکن مسابقه ایران و ویتنام شد.

فوتسالیست قمی بهترین بازیکن مسابقه ایران و ویتنام شد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران از قم، در روزی که 2 نماینده قم در ترکیب تیم ملی فوتسال کشورمان عملکردی موثر و خیره کننده داشتند، تیم ملی فوتسال ایران توانست خود را به جمع 4 تیم بر تر فوتسال قاره کهن برساند.

تیم ملی فوتسال کشورما در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا در هوشی می نه ویتنام با نتیجه پر گل 15 بر 4 برابر میزبان مسابقات پیروز شد و این در حالی بود که 5 گل از این 15گل توسط 2 بازیکن قمی تیم ملی کشورمان به ثمر رسید.

ناظران فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا- AFC در انتها بازی تیم های ملی ایران و ویتنام، علی اصغر حسن زاده را به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب کردند.

حسن زاده در این بازی سه گل به ثمر رساند البته طیبی و شجری هم در این دیدار هت تریک کردند ولی حسن زاده با دادن پاس های گل بیشتر و عملکرد فوق العاده اش ناظران فنی را مجاب به انتخابش کرد.

پیش از این در هر سه بازی مرحله گروهی، حسین طیبی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شده بود و از این لحاظ نسبت به بقیه بازیکنان وضعیت بهتری دارد.

در انتها بازی ها بازیکنی که تعداد دفعات بیشتری به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شده باشد، جایزه بهترین بازیکن تورنمنت را از آن خود می نماید البته در ارزش گذاری جهت انتخاب بهترین بازیکن بهترین بازیکن دیدار نیمه نهایی و فینال امتیاز بیشتری جهت کسب این عنوان دارد.

علیرضا وفایی دیگر ملی پوش قمی تیم ملی کشورمان نیز در مسابقه با ویتنام در دقایق 16 و 38، 2 گل برای تیم ملی فوتسال کشورمان به ثمر رساند.

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها در حالی با ازبکستان روبرو می گردد که چندی پیش در 2 مسابقه محبت آمیز در خاک این کشور با نتایج 6 بر یک و 6 بر 2 به رجحان رسیده بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 340

به "فوتسالیست قمی بهترین بازیکن مسابقه ایران و ویتنام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتسالیست قمی بهترین بازیکن مسابقه ایران و ویتنام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید