مرکز فروش نمک آبی کجاست؟

به گزارش مجله باهام، نمک آبی که در جهان با نام پرشین بلوسالت شناخته می گردد از سنگ های معدنی خوراکی و صدرصد ایرانی است.

مرکز فروش نمک آبی کجاست؟

نمک آبی از بقایای دریای خشک شده ای که میلیون ها سال پیش در شهرهای سمنان و گرمسار وجود داشته، تشکیل شده است. سنگ نمک های آبی به صورت لایه های فشرده روی یکدیگر قرار گرفته اند و از هر 100 کیلو سنگ نمک یک کیلو نمک آبی استخراج می گردد. نمک آبی به عنوان یکی از برترین نمک های دنیا، حاوی عناصر طبیعی بسیاری بوده و خواص درمانی و دارویی بی نظیری دارد. پرشین بلو سالت علاوه بر سدیم کلرید خالص حاوی املاح گوناگونی مانند سدیم کلرید، پتاسیم، منیزیم، کلسیم و آهن است.

غلظت فراوان سدیم کلرید در نمک آبی طعم شوری قوی و دلنشینی به آن داده که در پایان به ترشی و لیمویی ختم می گردد. مجموعه بلوسالت 24 به عنوان اولین شرکت استخراج نماینده نمک آبی در سال 2010 طی تحقیقاتی که در آزمایشگاه های آلمان انجام داد، خواص و فواید بی نظیر نمک آبی را به دنیا معرفی کرد. در این مقاله قصد داریم علاوه بر بررسی خواص فوق العاده پرشین بلو سالت به سوال مرکز فروش نمک آبی کجاست؟ بپردازیم، اگر شما هم قصد دارید این نمک فوق العاده را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا پایان همراه ما باشید.

عناصری کمیاب و بی نظیر در دل دانه های نمک آبی

نمک آبی به واسطه فواید بیشماری که دارد برترین جایگزین برای نمک های سفید آشپزخانه است. اما دلیل رنگ آبی این نوع نمک چیست؟ در حقیقت وجود اندازه زیادی عنصر پتاسیم در این نوع نمک دلیل آبی رنگ بودن آن بشمار می رود. اگر برای خرید نمک آبی اصل به مراکز یا فروشگاه ها مراجعه می کنید حتما به کریستال های نمک توجه کنید. رنگ آبی بایستی به صورت رگه هایی در داخل دانه های نمک مشاهده گردد. نمک آبی اصل حتی پس از آسیاب کردن رنگ آبی خود را حفظ می نماید. در ادامه به صورت جداگانه هر کدام از عناصر سازنده نمک آبی را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا با خواص نمک آبی بیشتر آشنا شوید:

عنصر پتاسیم و تاثیرات آن بر سلامت قلب

نمک آبی سرشار از پتاسیم است که به سلامت قلب و عروق یاری می نماید. بعلاوه برای قدرت عضلانی و استحکام استخوان مفید است و مانع کم شدن حجم عضلات می گردد. پتاسیم نقش مهمی در سلامت افراد بزرگسال داشته و بدن به صورت روزانه به 4700 میلی گرم پتاسیم احتیاج دارد.

عنصرکلسیم برای استحکام بیشتر استخوان ها

یکی دیگر از عناصر ارزشمند موجود در نمک آبی، کلسیم است. کلسیم برای رشد و تقویت استخوان های بدن و داشتن اسکلتی مقاوم در برابر شکستگی ها نقش مهمی دارد که نمک آبی میزان قابل از آن را دارا است.

عنصر منیزیم برترین درمان برای ضعف و خستگی

سومین عنصر سازنده نمک آبی، منیزیم است که نقش مهمی در حفظ دندان ها و برطرف خستگی عضلات ران و بازوها دارد.

بررسی های مجموعه بلو سالت 24 ثابت کرده است که علاوه بر عناصر عنوان شده نمک آبی عناصر دیگری چون آهن و سدیم کلرید با درجه خلوص 95٪ دارد که برای سلامت بدن ضروری هستند و طعم انواع خوراکی و غذاها را دلنشین تر می نماید.

پتاسیم نمک آبی، برترین عنصر برای درمان فشارخون بالا

تا پیش از استخراج نمک های معدنی و آشنایی با خواص بی نظیر آن ها، هیچ بیمار مبتلا به فشار خون و پرکاری تیروئیدی فکرش را هم نمی کرد که با خوردن نمک، درمان گردد. در حقیقت املاح معدنی نمک آبی و نمک صورتی هیمالیا در درمان بعضی بیماری ها تاثیرات چشمگیری داشته است. عنصر پتاسیم موجود در نمک آبی نه تنها محدودیتی برای مصرف نمک در افراد مبتلا به فشار خون ایجاد نمی نماید بلکه برای درمان فشارخون بسیار اثرگذار است. بعلاوه نمک صورتی هیمالیا فاقد ید بوده و برترین گزینه برای افراد مبتلا به پرکاری تیروئید محسوب می گردد. این افراد می توانند با مشورت پزشک معالج خود از فواید بی نظیر دو نمک آبی و صورتی بهره بگیرند.

نمک آبی از مصرف خوراکی تا ایجاد آرامش در محیط پیرامون

یکی از مهم ترین فواید Blue Salt، یاری به آرامش افراد و از بین بردن استرس است. این روزها با توجه به تغییر سبک زندگی ها ممکن است دچار استرس و تشویش شویم. پیشنهاد ما برای ایجاد آرامش بیشتر در محیط پیرامون تان استفاده از نمک آبی است. حال نمک آبی از کجا بخریم؟ برترین راه مراجعه به فروشگاه های معتبر و شناخته شده ای است که فعالیت اصلی آن ها در حوزه نمک می باشد. فروشگاه Blue Salt 24 یکی از مجموعه های اصلی برای استخراج و توزیع نمک آبی و صورتی در ایران با بیش از 10 سابقه و تجربه است.

فنگ شویی یا علم چیدمان صحیح دکوراسیون، در صدد جمع کردن انرژی های مثبت در محیط است. یکی از موارد پراستفاده در فنگ شویی، نمک ها هستند که برای دفع انرژی های منفی و پاک سازی و تصفیه هوا توصیه می شوند. سنگ نمک آبی که خود باعث برطرف استرس می گردد، در علم فنگ شویی بسیار پرطرفدار است. هنرمندان و صنعت گران، با خالی کردن داخل سنگ blue salt و تعبیه لامپ، یک چراغ خواب از جنس نمک آبی می سازند. این محصول برای افزایش انرژی های مثبت و ایجاد آرامش در محیط پیرامون ما بسیار لازم است.

خرید نمک آبی اصل با برترین قیمت از فروشگاه اینترنتی بلوسالت24

در این مطلب کوشش کردیم ضمن بررسی خواص نمک آبی یا همان پرشین بلو سالت به سوال مرکز فروش نمک آبی کجاست؟ پاسخی شفاف و قابل اطمینان دهیم. فروشگاه BlueSalt24 نام تجاری فروشگاه نمک آبی است که فعالیت خود را از سال 2010 میلادی در کشور شروع کرده است. فروشگاه نمک آبی نمایندگی رسمی و اصلی استخراج و پخش انواع نمک آبی و صورتی در ایران است که محصولات خود را در اختیار مصرف نمایندگان داخلی و خارجی قرار می دهد. مصرف نمایندگان محترم از سراسر کشور می توانند با ثبت درخواست اینترنتی در سایت فروشگاه بلوسالت 24 اقدام به خرید نمک آبی اصل نمایند. بعلاوه در فروشگاه بلوسالت امکان خرید عمده نمک آبی و نمک صورتی هیمالیا فراهم شده است. بلو سالت 24 به عنوان اولین استخراج نماینده نمک آبی در ایران پس از بررسی نمک آبی به وسیله آزمایشگاه های آلمانی آن را به دنیا ارائه کرده است. مصرف نمایندگان محترم برای تهیه نمک آبی اصل می توانند به وبسایت bluesalt24.ir مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09123305313 در ارتباط باشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2245

به "مرکز فروش نمک آبی کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز فروش نمک آبی کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید