هزاران مسافر فرودگاه منچستر سرگردان شدند

به گزارش مجله باهام، لندن - خبرنگاران - هزاران تن از مسافران فرودگاه منچستر به دلیل آنچه مشکل سوخت رسانی خوانده شد، سرگردان شدند.

هزاران مسافر فرودگاه منچستر سرگردان شدند

بیش از 69 پرواز شامل 37 پرواز ورودی و 32 پرواز خروجی از این فرودگاه لغو و تعدادی از پروازها هم با تأخیر روبرو شده است.

یک سخنگوی فرودگاه منچستر گفت: به دلیل مسئله ای که در برق رسانی فرودگاه به وجود آمد، سوخت رسانی عصر یکشنبه به وقت محلی متوقف شده است. متخصصان در کوشش هستند تا سریع تر این مشکل را رفع و تأخیر اختلال به وجود آمده را به حداقل برسانند.

با توجه به تعداد زیاد پروازهای لغو شده، گزارش ها حاکی است که دامنه این اختلال ممکن است تا روز دوشنبه ادامه پیدا کند.

تصاویر منتشرشده در فضای مجازی نشان می دهد موجی از مسافران در سالن انتظار فرودگاه سرگردان هستند و اغلب با ساک های دستی شان، کف فرودگاه منتظر نشسته اند تا زمان پروازشان اعلام گردد. شماری از مسافران معترض هم عصبانیت خود را به فضای مجازی کشانده اند.

بعضی از مسافرانی که از مسافت های دور به فرودگاه سفرنموده و پروازشان بیش از سه ساعت به تأخیر افتاده است، به خوابگاه های اطراف فرودگاه منتقل شده و امیدوارند پرواز صبح دوشنبه به مقصد را سوار شوند.

هم زمان مأموران پلیس منچستر برای کنترل جمعیت زیاد مسافران در محل حاضرشده اند.

فرودگاه منچستر واقع در ضلع جنوب غربی این شهر، سومین فرودگاه پرتردد انگلیس به شمار می رود. این فرودگاه اولین بار در سال 1938 بازگشایی شد اما در جریان جنگ جهانی دوم به عنوان پایگاه نیروی هوایی انگلیس مورداستفاده نهاده شد.

فرودگاه منچستر از سه ترمینال و دو باند برخوردار است و طبق آمار منتشرشده، بالغ بر 27 میلیون و 800 هزار مسافر را در سال 2017 جابه جا نموده است.

شبد**اروپام ** هـ ن **1379

منبع: ایرنا
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 221

به "هزاران مسافر فرودگاه منچستر سرگردان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزاران مسافر فرودگاه منچستر سرگردان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید