هشت تیم برتر مسابقات معرفی شدند، اعلام برنامه دیدارهای روز آدینه

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران، مرحله دوم مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان دنیا روز گذشته در هراکلیون یونان برگزار گردید تا شانزده تیم شرکت کننده در این رقابت ها بر اساس نتایج و صندلی به دست آمده در مرحله مقدماتی و برای مشخص وضعیت خود جهت حضور در جمع هشت تیم برتر، به مصاف حریفان شان بروند.

هشت تیم برتر مسابقات معرفی شدند، اعلام برنامه دیدارهای روز آدینه

این مرحله از مسابقات با دیدار دو تیم مصر و اسپانیا شروع شد که طی آن مصری ها متحمل شکست شدند و از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماندند. در ادامه نیز دیدار ایران مقابل ترکیه برگزار گردید و تیم بسکتبال جوانان کشورمان همچون سه دیدار مرحله مقدماتی نتیجه این دیدار را هم واگذار کرد.

در ادامه دیدارهای مرحله دوم مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان دنیا تیم های آمریکا، ایتالیا، یونان، کرواسی، کانادا و استرالیا پیروز به شکست حریفان خود شدند. نتایج به دست آمده در این مرحله از مسابقات به این توضیح است:

* آمریکا 93 - آرژانتین 45

* ایتالیا 82 - جمهوری دومینیکن 73

* اسپانیا 67 - مصر 60

* یونان100 - تونس 48

* کرواسی75 - چین 68

* کانادا 100 - کره جنوبی 64

* ترکیه 73 - ایران 63

* صربستان 56 - استرالیا 69

به گزارش خبرنگاران، تیم های پیروز در مرحله دوم مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان دنیا یعنی اسپانیا، ترکیه، آمریکا، ایتالیا، یونان، کرواسی، کانادا و استرالیا به عنوان هشت تیم برتر راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند تا رقابت های خود را برای کسب عنوان قهرمانی یا یکی از رده های دوم تا هشتم دنبال نمایند. تیم های بازنده هم برای کسب صندلی نهم یا یکی از رده های دهم تا شانزدهم دیدارهای خود را دنبال خواهند کرد.

بر این اساس و در این مرحله از مسابقات تیم ایران به مصاف صربستان می رود. صربستان که در مرحله مقدماتی مسابقات با پیروزی برابر جمهوری دومینیکن و کره جنوبی و متحمل شکست مقابل یونان با مجموع 5 امتیاز در رده دوم گروه D نهاده شد، در مرحله دوم مسابقات روز گذشته مقابل استرالیا متحمل شکست 69 بر 56 شد و همچون ایران از صعود به جمع هشت تیم برتر بازماند.

صربستان پنجمین حریف تیم بسکتبال جوانان در مسابقات قهرمانی دنیا محسوب می گردد. تیم ایران پیش از دیدار روز چهارشنبه برابر ترکیه، مقابل آمریکا، مصر و کرواسی نهاده شده بود که نتیجه همه دیدارها را هم واگذار کرد.

شانزده تیم شرکت نماینده در مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان دنیا امروز پنجشنبه استراحت می نمایند و روز آدینه دیدارهای خود در مرحله یک چهارم نهایی رده بندی تیم های نهم تا شانزدهم را برگزار خواهند کرد.

برنامه دیدارهای این مرحله به این توضیح است:

آدینه 12 تیرماه

رده بندی تیم های اول تا هشتم

* آمریکا - ایتالیا

* اسپانیا - یونان

کرواسی - کانادا

* ترکیه - صربستان

رده بندی تیم های نهم تا شانزدهم

* آرژانتین - جمهوری دومینیکن

* مصر - تونس

* چین - کره جنوبی

* ایران - صربستان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 515

به "هشت تیم برتر مسابقات معرفی شدند، اعلام برنامه دیدارهای روز آدینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشت تیم برتر مسابقات معرفی شدند، اعلام برنامه دیدارهای روز آدینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید