پیروزی ناپولی و صعود به رده دوم سری آ

به گزارش مجله باهام، بازی های هفته پنجم سری آ با پیروزی شاگردان جنارو گتوسو در خانه تیم بنونتو و تساوی خانگی پارما مقابل اسپتزیا ادامه پیدا کرد.

پیروزی ناپولی و صعود به رده دوم سری آ

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، با برگزاری دو ملاقات همزمان در عصر امروز (یکشنبه) بازی های هفته پنجم سری A ایتالیا پیگیری شد که در مهمترین بازی تیم فوتبال ناپولی در خانه تیم بنونتو با نتیجه 2 بر یک به رجحان رسید.

ناپولی در حالی این بازی را برد که گل اول بازی را در دقیقه 30 دریافت کرد. این گل را روبرتو اینسینیه برای بنونتو به ثمر رساند. رجحان بنونتو تا دقیقه 60 ادامه داشت تا اینکه لورنزو اینسینیه ستاره ناپولی گل برادر کوچک خود را پاسخ داد و بازی را به تساوی کشاند. هفت دقیقه بعد هم آندره آ پتانیا گل دوم را برای ناپولی به ثمر رساند تا بازگشت این تیم کامل گردد و چهارمین پیروزی اش رقم بخورد. با این نتیجه ناپولی 11 امتیازی شد و پشت سر میلان صدرنشین نهاده شد. تیم بنونتو نیز با شش امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند.

در بازی همزمان تیم فوتبال پارما که پذیرای تیم اسپتزیا بود، با گلی که در دقیقه 3+90 از روی نقطه پنالتی زد، از شکست خانگی گریخت و بازی را با تساوی 2-2 به خاتمه رساند. اسپتزیا با گلزنی یولیان شابوت در دقیقه 28 و کوین آگودلو در دقیقه 31 از میزبان خود پیش افتاد. ریکاردو گالیولو در دقیقه 34 گل نخست پارما را به ثمر رساند و یورای کوکا در دقیقه سوم وقت های تلف شده نیمه دوم گل تساوی را برای این تیم زد.

پارما با این نتیجه 4 امتیازی شد و در رده شانزدهم نهاده شد. اسپتزیا هم با یک امتیاز بیشتر در صندلی دوازدهم است.

امشب دو بازی دیگر در سری A برگزار می گردد که در بازی نخست از ساعت 20:30 فیورنتینا میزبان اودینزه است و در بازی دوم از ساعت 23:15 یوونتوس در تورین به مصاف هلاس ورونا خواهد رفت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1381

به "پیروزی ناپولی و صعود به رده دوم سری آ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی ناپولی و صعود به رده دوم سری آ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید