کونته سرمربی فصل آینده چلسی شد

به گزارش مجله باهام، سرمربی حال حاضر تیم ملی ایتالیا فصل آینده جانشین گاس هیدینک می شود تا هدایت آبی پوشان شهر لندن را برعهده بگیرد.

کونته سرمربی فصل آینده چلسی شد

به گزارش خبرنگاران، شایعه مذاکرات میان باشگاه چلسی و آنتونیو کونته برای ورود این مرد ایتالیایی به استمفوردبریج در سرانجام فصل جاری به حقیقت پیوست، چرا که طبق اعلام این باشگاه، سرمربی حال حاضر تیم ملی ایتالیا در سرانجام مأموریتش در آتزوری که سرانجام رقابت های یورو 2016 است، جای گاس هیدینک را روی نیمکت آبی پوشان لندن خواهد گرفت.

کونته 46 ساله با چلسی قراردادی سه ساله بسته است که آغاز آن پس از رقابت های یورو 2016 فرانسه است، یعنی زمانی که مأموریت او برای رساندن ایتالیا به دومین قهرمانی اش در جام ملت های اروپا به سرانجام برسد.

چلسی از زمان اخراج ژوزه مورینیو در ماه دسامبر به دنبال جانشینی بلندمدت برای این مرد پرتغالی می گشت و از همان زمان از کونته که به همراه یوونتوس سه اسکودتوی متوالی را در سال های 2011 تا 2014 کسب کرد، به عنوان یکی از گزینه های رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی نام برده می شد.

کونته پیش از این اعلام کرده بود که در سرانجام قراردادش با فدراسیون فوتبال ایتالیا، تیم ملی کشورش را ترک خواهد کرد، چرا که دلش برای مربیگری در رده باشگاهی تنگ شده است. او از فصل آینده اما مربیگری به صورت روزمره را آغاز خواهد کرد، هرچند که رقبای سرسختی مانند پپ گواردیولا، یورگن کلوپ، آرسن ونگر و احتمالاً ژوزه مورینیو خواهد داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 740

به "کونته سرمربی فصل آینده چلسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته سرمربی فصل آینده چلسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید