گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، کریمی: برای خوشرنگ ترین مدال می جنگم، اندونزی میزبانی خوبی ندارد

به گزارش مجله باهام، ملی پوش کشتی آزاد کشورمان گفت: قطعاً برای خوشرنگ ترین مدال می جنگم، چون به خوبی می دانم کاروان ایران بیشتر از هر مدالی به مدال طلا نیاز دارد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، کریمی: برای خوشرنگ ترین مدال می جنگم، اندونزی میزبانی خوبی ندارد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، علیرضا کریمی، ملی پوش کشتی آزاد کشورمان در وزن 97 کیلوگرم درباره میزان آمادگی خود برای حضور در بازی های آسیایی گفت: راستا طولانی را برای رسیدن به جاکارتا طی کردیم و با توجه به اینکه یکسری از بچه ها رژیم بودند، شرایط سخت تر هم شد. البته من خودم به دلیل اینکه به یک وزن بالاتر آمده ام، مشکل اضافه وزن ندارم.

دارنده مدال برنز دنیا در سال 2015 درباره میزبانی مسابقات گفت: شرایط میزبانی تا به اینجا که خوب نبوده است. محل اسکان ما از نظر بهداشتی و امکانات اصلاً مناسب نیست که امیدوارم این مشکل هرچه زودتر رفع گردد تا دیگر ورزشکاران ایرانی که به جاکارتا می آیند مسئله ای نداشته باشند. در کل اندونزی تا اینجا که من دیدم میزبانی خوبی نداشته است.

وی درباره جدی ترین رقبایش در بازی های آسیایی گفت: همه رقبا برای من جدی هستند. یک اشتباه در مبارزه با حریف درجه سه هم می تواند دردسرساز گردد. قطعاً کسی را دست کم نمی گیرم و با تمام توانم کشتی خواهم گرفت.

کریمی در پاسخ به اینکه به دنبال کسب چه مدالی است، گفت: قطعاً برای خوشرنگ ترین مدال می جنگم، چون به خوبی می دانم کاروان ایران بیشتر از هر مدالی به مدال طلا نیاز دارد. من تلاشم را می کنم و هرچه دارم رو خواهم کرد تا برنده از تشک خارج شوم. شش ماه از کشتی محروم بودم و حالا دوست دارم با یک مدال خوشرنگ آغاز کنم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مسابقات کشتی آزاد هجدهمین دوره بازی های آسیایی فردا (شنبه) در پنج وزن 57، 65، 74، 86 و 97 وزن کشی خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 528

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، کریمی: برای خوشرنگ ترین مدال می جنگم، اندونزی میزبانی خوبی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، کریمی: برای خوشرنگ ترین مدال می جنگم، اندونزی میزبانی خوبی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید